چاد پیکارد درباره NFTها و دوران طلایی برای خلاقان

BeinCrypto با چاد پیکارد، عامل و یکی از بنیانگذاران کیف پول Carbon آینده صحبت کرد و بازار لوکس، در مورد آینده NFT ها و نحوه ادغام بهتر هنر و فناوری نوظهور.

NFTها هرگز به این اندازه محبوب نبوده اند. در حالی که به عنوان یک حباب شوق واقعی می‌شود، کسانی هستند که مدت زمان زیادی برای فضا را می‌بینند. پیکارد از جمله کسانی است که NFT ها را فرصت های باورنکردنی می بینند

حرفه حرفه ای او بیش از 20 سال تجربه و تخصص در صنعت مد است. او به عنوان عکاس در کمپین هایی با برندهایی مانند تام فرود، دیور و آدیداس کار کرده است. برای چند دهه بینی او بر روی آخرین روندها بوده است و او می داند که چه زمانی چیزی برای ماندن دارد.

 

وقتی پیکارد NFT ها را به عنوان یک دریافت کرد ادغام فضای خلاقانه با صحنه فناوری نوظهور، او عمل کرد. او و هم بنیانگذارش کلودیا دی میس پلتفرم کربن را ایجاد کردند. هدف این است که NFTها آنها برای مشتریان و هنرمندانی هستند که آنها را قادر می سازند دسترسی ترند.

Carbon اکوسیستمی است که دارای یک “اکوسیستم جهانی و کیف پول وب 3.0 برای خلاقان” است. این شامل امور مالی باز، مد، هنر، موسیقی و NFT است. مکانی یک‌جا برای خلاقان و کسانی که با بازار لوکس دارند.

حتی اگر [خلاقان] بدانند [فضای NFT چگونه کار می‌کند] باز هم فضایی برای احساس راحتی وجود دارد. کیف پول ورود کاربر/خلاق را آسان می‌کند. ما می‌خواستیم سیستمی داشته باشیم، تقریباً مانند حساب بانکی معمولی شماست، که با رمزنگاری، کارت نقدی و یک صندوق NFT ترکیب شده باشد – همه به یک سیستم کیف پول مرتبط می‌شوند که واقعاً آثارشان را دارند. ما یک عنصر اکوسیستم را به بازار اضافه کرده ایم.»

$GEMS به عنوان دروازه به NFT ها

از آنجایی که پلتفرم فقط یک بازار نیست، پیکارد می خواست ادغام را کند. اخیراً، آنها $GEMS خود را از طریق یک رویداد تولید توکن در Uniswap و تعویض پنکیک راه اندازی کردند.

برای کسانی که می‌خواهند به‌عنوان کاربر یا خلاق با پلتفرم کربن، داشته باشند، $GEMS چیزی از یک توکن است. این یک ابزار کاربردی و کلید دسترسی به اکوسیستم است:

«جامعه ما می‌توانم از طریق KYC به کیف پول دسترسی پیدا کند، $GEMS را بخرد و به بازار دسترسی داشته باشد. کاری که ما با بازار انجام می دهیم این است که 20 درصد از درآمد را از اقلام دیجیتال و اقلام برای خود می گیریم، سپس رویدادهای باورنکردنی را پایگاه کاربران خود ایجاد می کنند. یعنی اگر کاربر از طریق بازار ما چیزهایی را می‌خرید، به‌طور خودکار برای خلاقیت‌های اطرافتان پول می‌گذارید.»

Pickard این رویدادها را فقط به صورت آنلاین نمی کند. او قصد دارد رویدادهای واقعی از نمایشگاه‌های گالری، کنسرت‌ها و سخنرانی‌های خلاق کربن را ترکیب کند.

“شما فقط می توانید از طریق برنامه ما و از طریق توکن های $GEMS ما به آن دسترسی داشته باشید، که به عنوان یک کلید برای آن بلیط ها عمل می کند.”

با این حال، $GEMS برای خرید کالا در بازار نیاز نیست. پیکارد می‌گوید که این توکن می‌تواند برای کاربرانی باشد که برای اولین بار با کریپتو احساس راحتی می‌کند، به ویژه به دلیل آشنایی کلی.

«برخی از این افراد ممکن است قبلاً هرگز با آرزوهای رمزنگاری شده نباید باشد و سیستم ما را به سمت آن هدایت کند. اگر با ارز دیجیتالی بدون‌اید و با سیستم ما ثبت‌نام کرده‌اید، در نهایت با یک سیستم صفحه‌نمایش/ پولی که شبیه سیستم نئوبانکی معمولی شما است، می‌توانید داشته باشید. آشنا به نظر می رسد، شما را نمی ترساند.”

علاوه بر استفاده از توکن‌ها برای خرید، کاربران همچنین می‌توانند آن‌ها را برش دهند و در $GEMS خود APY ایجاد کنند. پیکارد آنها را به عنوان “داروی دروازه ای” برای وادار کردن مردم به کاوش در دنیای رمزنگاری توصیف می کند.

نوشته دیگر :   نکته سریع نحوه تغییر شکل کاراکتر یک رشته در جاوا اسکریپت

همگام با روندهای crytpo

کربن فقط در رأس روندهای دنیای مد و هنر نیست. همچنین در حال ورود به دنیای ارزهای دیجیتال نیز هست.

اگرچه اکوسیستم در ابتدا بر روی اتریوم ساخته شده است، Carbon قصد دارد از طریق بلوک چین Polkadot در آینده:

پیکارد از روند رو به رشدهای زیست محیطی در فضای کریپتو و ایده هایی که چگونه کربن با این نگرانی ها مبارزه می کند.

«این یک نگرانی بزرگ است. ما از همه چیز فوق العاده هستیم. با ضرب NFT خود، مطمئن شوید که تمام نگرانی های زیست محیطی را بررسی می کنند. ما همچنین در حال کار با «Planetly» برای جبران انتشار کربن خود هستیم. این یک عامل بزرگ در تفکر ما است.”

NFTها و بازارهای پیشرفته

با محبوبیت NFT ها، بازارهایی مانند Bitski برای میزبانی ظاهر شدند حراج هایی برای نام های بزرگ مانند تیم های فوتبال NFL، نوازندگان و طراحان.

با این حال، کربن بر مفهوم خود از یک اکوسیستم بانکی می کند تا آنها را از سایرین متمایز کند. عنصر اجتماعی و اخلاقی آن، آن را چیزی فراتر از یک پلتفرم خرید و فروش کرده است.

پتانسیل بالقوه NFT وجود دارد، یک پتانسیل عظیم. به طور بالقوه می توانید یک دوره طلایی برای خلاقان آینده داشته باشید. ایده اصلی بازار این است که جایی نیست که معمولاً برای یافتن اقلام به آنجا می روید. این یک سیستم اسکرول بی نهایت است که دارای هوش مصنوعی است که می تواند چیزهایی را که دوست دارید بیاموزد باشد.”

علاوه بر این، Carbon قصد دارد NFT‌ها را چیزی بسازد که کاربران با استفاده از مجازی‌سازی درون‌برنامه‌های آن را داشته باشند و ارائه دهندگان را ارائه دهند.

پیکارد در توضیح اینکه چگونه پلتفرم او قصد دارد این آیتم‌های مجازی را به دنیای واقعی بیاورد، می‌گوید:

این نیز دارایی های دیجیتال شما را انتخاب می کند.

این چیزهایی که همیشه در فروشگاه‌های معمولی دیده‌شده بودند. ما قصد داریم با طراحان و هنرمندان و نوازندگان و خلاقان کار کنیم تا قطعات زیبای هنر دیجیتال، کلکسیونی، یک کپسول دیجیتالی از آیتم های دیجیتال طراح را بسازیم.»

ستون فقرات خلاق

جدا از هدفش برای ادغام فضای هنر و تجارت از طریق کریپتو، Carbon همه چیز در مورد توانمندسازی خلاق است.

https://hoseinifinance.com/blog/digital-currency-training/

 

هنرمندان معتبرتر حتی می‌توانند برای استفاده از $GEMS و بازار NFT کربن بیشتر به عنوان یک فضای مشارکتی جامعه نقش مهمی در ساختار کربن از طریق عرشه‌های زمینی و رای دادن داشته باشند.

“ما می‌خواهم طرحی را ارائه دهد که هر کسی می‌تواند با مفهوم یا پروژه‌ای که می‌خواهد انجام دهد، یک فیلم کوتاه، کتاب، سرمقاله، آن را می‌دهد و سپس آن را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد تا کدامیک را که می‌خواهند بسازند. برای تامین مالی و سپس ما آن را تامین می کنیم.

در حالی که کربن هنوز در روزهای ابتدایی خود است، پیکارد فکر می کند که فضایی که از آن استفاده می کند، می کند که نگه می دارد.

او می‌گوید: «خیلی‌ها هستند که در مورد چیزهای مختلف مطمئن هستند، اما فضای NFT و قراردادهای بازار ثانویه بسیار مورد نیاز هستند و فکر می‌کنم در 10 سال آینده، همه خلاق‌ها را جذب خواهند کرد.»