هنگام خرید املاک به این نکات حتما دقت کنید

املاک

 

رونق و رکود قیمت املاک و مستغلات بازتابی از چرخه تجاری واقعی است. این ستون به رابطه بین ارزش گذاری قیمت مسکن و رشد اقتصادی در یک زمینه بین المللی می پردازد. با در نظر گرفتن ناهمگونی در سیاست‌های مسکن در سراسر کشورها، کاهش ارزش‌های بزرگ قیمت مسکن به طور مثبت با رشد اقتصادی مرتبط است. این رابطه مثبت در کشورهای دارای نظام حقوقی قانون مدنی بیشتر مشهود است.

خانه های کلید در دست در سراسر کشور در دسترس هستند، اما این بدان معنا نیست که هر فرصتی بازدهی یکسانی را به همراه خواهد داشت. یک استراتژی کلید در دست موفق با یافتن املاکی شروع می شود که در سودآورترین بازارها هستند یا بازارهایی که به تازگی شاهد افزایش ارزش یا تقاضا هستند. اگر آماده خرید یک خانه اجاره ای هستید، چندین فاکتور وجود دارد که باید هنگام شروع جستجو بر آنها نظارت کنید.

 

اولین گام این است که لیستی از پروژه ها ایجاد کنید که متناسب با بودجه شما و مهمتر از همه، محل قرارگیری کف باشد. وقتی صحبت از املاک و مستغلات برج خلیفه می شود ، اینجا بهشت روی زمین است. این یک پروژه شاهکار است که امکانات فوق العاده لوکس را با فناوری پیشرفته ترکیب می کند.

پهنه b چیتگر 

من برای فروش خانه و خرید خانه جدید در بازار هستم. اگر می خواهید دور شوید، بازار فروش خوبی است، اما من به دنبال ماندن در آن منطقه هستم. من قصد دارم درآمد حاصل از خانه فعلی خود را صرف پیش پرداخت خانه جدیدم کنم تا وام مسکن ماهانه خود را کاهش دهم. در حالی که میانگین قیمت خانه برای نیازهای من 1 میلیون دلار است، خانه فعلی من به این میزان فروخته نخواهد شد. من نگران این هستم که بتوانم خانه جدید را حداقل به همان قیمتی که آن را خریداری کرده‌ام، بفروشم که زمان انجام آن در آینده فرا می‌رسد داده های بازار مسکن در این هفته شواهد بیشتری از رکود ارائه کرد. انجمن ملی مشاوران املاک روز پنجشنبه گفت فروش خانه های موجود در ماه سپتامبر برای هشتمین ماه متوالی کاهش یافت . انجمن ملی سازندگان خانه روز سه شنبه گفت، در همان ماه، اعتماد سازندگان خانه به پایین ترین حد خود از روزهای اولیه شیوع همه گیر سقوط کرد و روز چهارشنبه، داده های اداره سرشماری نشان داد که سازندگان خانه به شدت تعداد خانه هایی را که در آن شروع به ساخت کرده اند کاهش داده اند. نشانه های زیادی وجود دارد که نشان می دهد بازار مسکن سابقاً در حال از دست دادن ارتفاع است. طبق اعلام انجمن ملی مشاوران املاک، فروش خانه در شش ماهه کاهش داشته و نسبت به سال گذشته 20 درصد کاهش یافته است. 1 قیمت‌ها شروع به پیروی از این روند کرده‌اند، داده‌های Redfin نشان می‌دهد که فروشندگان بیشتری قیمت‌ها را کاهش می‌دهند و خریداران خانه با جنگ‌های پیشنهادی کمتری مواجه می‌شوند. 2

پیش خرید آپارتمان در شهر قدس 

اگر در زمینه املاک و مستغلات هستید، درک اینکه عرضه و تقاضا چگونه بر کسب و کار شما تأثیر می گذارد مفید است. اصول اقتصادی املاک و مستغلات مانند هر کالا یا خدمات دیگری است. زمانی که عرضه و تقاضا کاملاً مطابقت داشته باشند – وقتی هر خریدار بالقوه می تواند آنچه را که نیاز دارد بخرد و هر فروشنده می تواند همه چیزهایی را که ارائه می دهد بفروشد – گفته می شود که بازار متعادل یا در تعادل است و قیمت ها ثابت هستند.

املاک تجاری به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات اطلاق می شود که معمولاً غیرمسکونی هستند. هتل ها، انبارها، دفاتر و فروشگاه های خرده فروشی همگی نمونه هایی از سرمایه گذاری در املاک تجاری هستند. این نوع سرمایه‌گذاری‌ها معمولاً فعال در نظر گرفته می‌شوند و شامل مالکیت و اجاره فضایی توسط سرمایه‌گذار به کسب‌وکاری است که از آن استفاده می‌کند. درست مانند املاک مسکونی، شما می توانید با جمع آوری اجاره یا فروش ملک به عنوان ارزش افزایش یافته، جریان نقدی بیشتری کسب کنید.

توجه به دو پارامتر اصلی که یک خانه را طبقه بندی می کند مهم است: نوع ساختار و سبک خانه. این سازه به نوع ساختمان اشاره دارد، مانند خانه تک خانواده یا کاندو. سبک به ویژگی های معماری و طراحی ، مانند صنعتگر یا معاصر اشاره دارد.

بسیاری از مردم متوجه نمی شوند که پیش پرداخت و بستن خانه تنها شروع خانه دار شدن است. هنگامی که وارد خانه می شوید و شروع به ساختن ملک خود می کنید، بسیاری از چالش های دیگر ممکن است ایجاد شود.

خرید یک خانه تاریخی می تواند یک تجربه هیجان انگیز باشد. برای برخی که امکان خرید خانه را بررسی می کنند، هیچ چیز فریبنده تر از یک خانه قدیمی نیست، به خصوص اگر در فهرست ملی مکان های تاریخی ثبت شده باشد و در یک منطقه تاریخی واقع شده باشد.

یکی از دائمی ترین سوالات در مورد فروش خانه این است که آیا باید قبل از فروش آن را ارتقا دهید یا خیر. در حالت ایده‌آل، شما می‌خواهید خانه‌ای را به قیمتی بیش از مبلغی که پرداخت کرده‌اید بفروشید، اما پاسخ می‌تواند پیچیده باشد، زیرا برخی از بازسازی‌ها و افزودن‌های خانه هرگز ارزش خانه شما را به اندازه‌ای افزایش نمی‌دهند که بتوانید هزینه‌های آن را هم کاهش دهید. در اینجا چیزی است که باید بدانید وقتی می‌پرسید قبل از فروش خانه‌تان چه بازسازی‌ها و به‌روزرسانی‌هایی را باید انجام دهید.

رنگ تازه، پلان های مدرن و وسایل به روز: اینها تنها تعدادی از مزایای خرید خانه جدید است. اما در مورد مزایای عاطفی قدم گذاشتن در یک خانه کاملاً جدید نیز باید گفت. وقتی اولین کسی هستید که در یک خانه زندگی می کنید، خانه همان چیزی است که شما آن را می سازید – بنابراین بیایید به برخی از مزایای ساخت و ساز جدید نگاهی بیندازیم.

مقدار اتاقی که باید با آن مذاکره کنید با میزان علاقه در خانه و اینکه در بازار خریدار هستیم یا بازار فروشنده نسبت معکوس دارد . وقتی بسیاری از خریداران به خانه ابراز علاقه کرده اند و پیشنهادات بیشتری وجود دارد، فضای کمتری برای مذاکره خواهید داشت. در مقابل، اگر بازار املاک و مستغلات محلی شما سرد است، فضای بیشتری برای درخواست امتیاز، قیمت های پایین تر و تعمیرات دارید.

سرمایه گذار کسی است که سرمایه خود را در خرید ملک سرمایه گذاری می کند تا از طریق اجاره یا فروش ملک، بازده سرمایه گذاری خود را بدست آورد. در املاک مسکونی، این می تواند به صورت املاک تک خانواده یا چند خانواری باشد که قصد دارند به افراد دیگری اجاره کنند تا در آن زندگی کنند.

نسبت هزینه مسکن که به آن نسبت جلویی نیز می گویند، درصدی است که با تقسیم هزینه های مسکن وام گیرنده بر درآمد قبل از مالیات آنها تعیین می شود. در ابتدایی ترین حالت، این یک عدد ساده است که نشان می دهد چقدر از درآمد شما صرف پرداخت مسکن می شود و پرداخت وام مسکن، بیمه، مالیات و موارد دیگر را در نظر می گیرد. وام دهندگان وام مسکن از این نسبت برای کمک به تعیین اینکه آیا خریدار خانه واجد شرایط وام رهنی است یا خیر استفاده می کنند.

ممکن است قبلاً بدانید که بسیاری از اصطلاحات مربوط به املاک و مستغلات برای تسلط بر آن وجود دارد. به یاد داشته باشید که بسیاری از این اصطلاحات دارای تعاریف قانونی حساس هستند و اغلب با یکدیگر ترکیب می شوند. به عنوان مثال، بسیاری از خریداران به طور کامل تفاوت بین ارزیابی و بازرسی را درک نمی کنند. اگر با فروشنده ای تماس بگیرید و در مورد نتایج ارزیابی در زمانی که واقعاً قصد ارجاع به نتایج بازرسی را داشتید، ممکن است به موقع پاسخ مورد نیاز خود را دریافت نکنید.

مهم است که به چند دلیل به محض اینکه آماده شروع به جستجوی خانه هستید، فرآیند تامین مالی را شروع کنید. اولاً، شروع زودهنگام فرآیند، هرگونه موانع مالی را در حین بسته شدن از بین می برد، که به شما کمک می کند به موقع و بدون غافلگیری ببندید.

اجاره ملکی که دارید ممکن است راهی بسیار آسان و غیرفعال برای کسب درآمد اضافی به نظر برسد، اما در واقع، صاحبخانه شدن به این معنی است که کسب‌وکار کوچک خود را راه‌اندازی خواهید کرد: مشتریانی خواهید داشت که باید با آنها معامله کنید، حسابداری مراقب باشید و کارهای روزانه زیادی داشته باشید تا شما را مشغول نگه دارد.

اگر توجه نکرده اید، هزینه اجاره واقعاً در بسیاری از مناطق در سراسر کشور شروع به افزایش می کند. شکی نیست که بخشی از این به دلیل وجود دوره تقاضای بالای مسکن است. وانمود نخواهیم کرد که قیمت خانه نیز به میزان قابل توجهی افزایش نیافته است. با این حال، در میان بسیاری از مزایای داشتن مکان شما موارد زیر است:

به نظر می رسد هرکسی که در حال حاضر علاقه مند به خرید خانه است، بین سنگ و مکان سخت گیر کرده است: قیمت بالای خانه و افزایش نرخ وام مسکن. بنابراین شما تنها نیستید که نمی‌دانید آیا باید منتظر بمانید یا قبل از اینکه نرخ وام مسکن حتی بالاتر برود، وارد شوید. متأسفانه من یک توپ کریستالی با پاسخ قطعی برای این سوال ندارم افزایش نرخ های وام مسکن به فروش مسکن آسیب رسانده و آن را برای خریداران و به نوبه خود برای فروشندگان سخت تر کرده است. فدرال رزرو در تلاش برای کاهش سرعت اقتصاد و تحت کنترل درآوردن تورم افسارگسیخته، نرخ بهره معیار خود را با سرعتی خشمگین در سال جاری افزایش داده است و این باعث شده است که میانگین نرخ وام مسکن ثابت 30 ساله به 7.16 درصد افزایش یابد. بر اساس داده های انجمن بانکداران وام مسکن، از سال 2001 مشاهده شده است.