هنگام انتخاب خدمات برتر چاپ و طراحی تبلیغات دقت کنید !!!

در گام اول در مورد هر نوع تبلیغاتی ابتدا باید به نیازشناسی بازار ، دوست داشتن و یا نداشتن افراد و در نتیجه نیاز روز بازار توجه ویژه ای بشود. شما باید این نیاز سنجی را بطور کامل بررسی بکنید. این شیوه برای هر چیزی که مربوط به فروش محصول یا ایده شما باشد صدق می کند. اگر شما در گام اول دچار مشکل هستید تولید و چاپ بروشور و یا تراکت اصلا فایده ای ندارد.
لیست قیمت انواع پاکت کتان 120 گرم
توجه: اگر چندین طرح را در بازه های زمانی متفاوت ارسال کردید توصیه می شود سفارش بعدی خوتان را تا قبل از اتمام سفارش اول ثبت کنید که در هزینه ارسالی شما صرفه جویی شود.
ارسال با باربری : عموما سفارشات مشتریانی که درخواست ارسال بار با باربری دارند با باربری وطن ارسال میشود البته اگر درخواست ارسال به سایر باربری ها را هم داسته باشید قابل ارسال میباشد.
چاپ روی لیوان های شیشه ای به صورت فول رنگی انجام می شود و هیچ گونه محدودیت رنگی برای چاپ وجود ندارد فقط باید قبل از چاپ به این نکته توجه داشت که به دلیل اینکه این نوع لیوان شفاف است و نور را از خود عبور می دهد طبیعتا رنگ های چاپ شده روی لیوان از آنچه شما روی مانیتور می بینید قدری مرده تر باشد که این مورد از خاصیت این نوع لیوان است که زمینه سفید ندارد.
چاپ روی پازل چرمی می تواند یک پیشنهاد خوب باشد برای شمایی باشد که به دنبال یک هدیه مناسب و ارزان قیمت هستید به صورت آنلاین می توانید روی سایت سفارش بگذارید و تصویر دلخواه خودتان را روی آن چاپ کنید.
سایز قابل چاپ : سایز های استاندارد و سایز دلخواه ( بدون محدودیت )
توزیع و چاپ تراکت یکی از قدیمی ترین روش های بازاریابی برای هر مشاغل و سازمان ها می باشد و از قدیم مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از شرکت ها از قدیم از این شیوه بازاریابی و تبلیغات برای سازمانی خود استفاده می کنند. ما سعی کردیم دلایل چاپ تراکت تبلیغاتی بطور شفاف برای شما بیان بکنیم.

مشخصات کلی لیوان دسته و داخل رنگی

چاپ بروشور تحریر ۸۰ گرم

طراحی سربرگ زیبا و کارآماده یک چالش بزرگ برای بسیاری از سازمان ها می باشد. گاهی اوقات طراحی و سپس چاپ سربرگ اولین تعامل شما با مشتری می باشد. شناخت درست از اصول طراحی سربرگ و جزئیات طراحی سربرگ می تواند گام اصلی در یک سربرگ بسیار زیبا و به یادماندنی باشد.
با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه محصولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر با انتخاب مشتری امکان پذیر و قابل ارسال می باشد. این بدان معنی می باشد که هرگونه خسارت وارده به محصول از سمت باربری مربوطه می باشد و مجموعه چاپ نفیس هیچ مسئولیتی در قبال محصول شما نخواهد داشت.
در این گام کافی است شما طرح دلخواه را انتخاب بکنید و این طرح ها می توانید از عکس های خانوادگی و به یادماندنی و یا از یکسری عکس های خاص و زیبایی که مورد علاقه شما می باشد را می توانید انتخاب بکنید.

پاکت A5 تحریر ۸۰ گرم ایرانی

عکس برداری برخی از مکان ها ممکن است در شب بسیار به یادماندنی تر و زیبا تر باشد و کافی است شما تا شب صبر و از یک سه پایه استفاده کنید و ممکن است ساختمانی که در روز دید خوبی ندارد و یا اینکه از روز آن ساختمان زیاد عکس گرفته شده است از فرصت شب برای ماندگاری عکس خود کمک بگیرید. عکس برداری از شب شاید به خاص بودن عکس شما کمک شایانی بکند
این روزها که موسیقی و سریالهای کره ای باب شده، سریال اسکوئید گیم یکی از پرطرفدارترین‌ها در این بین هست، داشتن تیشرتی با طرح این سریال برای علاقه‌مندانشون در سرتاسر دنیا ترند شده.
پاکت A4 تحریر ۸۰ گرم نیز فقط به یک صورت کیسه ای یعنی به صورت درب از بالا قابل ارائه می باشد و به صورت کیفی و یا عرضی قابل ارائه نمی باشد. در صورتی که تمایل دارید پاکت A4 به صورت کیفی داشته باشید می توانید از سایر جنس های کاغذ مانند تحریر ۱۰۰ انتخاب بفرمایید.
چاپ پازل A5 مستطیلی قابدار نیز از کوچکترین پازل های این مرکز می باشد که دقیقا از ساختار و قابی مشابه پازل های 40 تکه A4 و پازل 126 تکه A3 برخوردار است ولی در ابعاد کوچکتر و تکه های کمتر.

دسته: عکس و شاسی

اگر شما برای تبلیغات در محیط شرکت ، مطب پزشکی ، نمایشگاه ها و یا سمینار ها و یا … نیازمند به چاپ برند و لوگویتان بر روی لیوان کاغذی هم به صورت 200 سی سی و یا 360 سی سی دارید گروه هنری چاپ نفیس در کنار شما خواهد بود تا بهترین خدمات چاپ لیوان کاغذی بر روی بهترین متریال با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت را به شما مشتریان گرامی و بزرگوار ارائه دهد.

کارت ویزیت کتان آلمان ۸٫۵x4.8 دورصاف

بطور کامل نمی توان تضمین کرد که هرکس با خوردن چاپی در لیوان کاغذی شما به محتویات و لوگوی برند شما توجه کند اما در معرض آن قرار گرفتن حتی به آن توجهی صورت نگیرد اما این شانس را به مشتریان شما می دهد که در ناخودآگاه آنان برند و مشخصات سازمانی شما حک بشود.

رنگ های ریشه موجود پرچم کشور ها

پاکت کرافت 80 گرم

کلیه محصولات در این خانواده یعنی کارت ویزیت لمینت مات بر روی کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم درجه یک چاپ می شود و سپس با روکش لمینت مات پوشش داده میشود. که باعث می شود که کارت شما مقاومت فوق العاده ای پیدا کند و خم ، شکسته و یا پاره نشود.
برگزاری و شرکت در هر نمایشگاهی یک فرصت بسیار عالی برای هر کسب و کاری می باشد. صرف شرکت اگر بدون هدف و برنامه ریزی صورت بگیرید نتیجه مطلوبی که شما در ذهن خود از شرکت در این نمایشگاه را دارید نخواهید رسید. اصول اصلی تبلیغات نمایشگاهی به چند بخش و چند مورد تقسیم بندی می شود که ما سعی کردیم در این مقاله به اصلی ترین این موارد اشاره بکنیم.
چاپ کارت ویزیت سلفون مخملی طلاکوب ۹x6 با سرعت چاپ ۱۶ روزکاری عرضه می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت فراهم می باشد.
چاپ کارت ویزیت برجسته در مرکز ما در ۵ سایز زیر با ویژگی های متفاوت ارائه می شود :
مزایای اصلی چاپ سربرگ برای شرکت شما کدام موارد می تواند باشد؟ موارد مختلفی برای مزایای چاپ سربرگ می توان برشمرد و دلایل زیادی هم وجود دارد که هر شرکتی با مطالعه این مزایای چاپ سربرگ می تواند به اهمیت چاپ سربرگ برای سازمان خود پی ببرد. ما در این مقاله مزایای چاپ سربرگ سعی میکنیم به نکات اصلی درباره اهمیت چاپ سربرگ مطالبی را برای شما بیان بکنیم.
دو: عکس های مورد نظر خودتان برروی فاکتور آپلود کرده
کاغذ سابلیمیشن ، پرینتر رنگی ، ماگ سفید سرامیکی ، اتو ، چسب مخصوص حرارت در دمای بالا (چسب سابلیمیشن)
نحوه محاسبه هزینه لیبل متالایز دوصاف هم متناسب با تعداد لت ۸٫۵ در ۴٫۸ که در سایز انتخابی شما می باشد محاسبه می شود، که به طور مثال سایز ۸٫۵x9.6 به دلیل اینکه دو برابر سایز استاندارد ۸٫۵ در ۴٫۸ می باشد دولت محسوب شده و هزینه آن نیز ۲ برابر کوچکترین سایز می باشد.
فقط به این نکات توجه داشته باشید که حتما پرینتر به سیستم متصل باشد و درایور آن هم نصب شد باشد و حتما اگر روی سیستم خود آنتی ویروس دارید قبل از دانلود فایل نرم افزار آن را غیر فعال کنید.

روش چاپ روی فنجان سفید و یا حرارتی جادوئی

البته این امکان برای آن دسته از شرکت ها و استارت آپ هایی که به دنبال تبلیغات با بازدهی بالا و نسبتا ارزان قیمت هستند نیز فراهم است که با بستن قرارداد و ثبت سفارش زیر لیوانی در تیراژ های بسیار بالا نسبت به ثبت این محصول اقدام کنند و طبیعی است که با افزایش تیراژ سفارش هزینه های چاپ روی زیر لیوانی به صورت ملموسی کاهش می یابد.
بکار بردن از این دست کلمات سبب جلب توجه بیشتر مخاطب به طراحی شما می کند.
شاید مهمترین و بزرگ ترین عامل ماندگاری عکس ها وجود احساسات در عکس باشد. احتمالاً به همین دلیل است که عکس از یک منظره زیاد به یادماندنی نباشد. در حالی که مطمئنا مناظر می توانند احساس آرامش و هیجان را به ما منتقل بکند، غالباً آن احساسات خام و شدید را که یک عکس از یک شخص می تواند داشته باشد نخواهید داشت.ما قصد داریم به یکسری از عکس های به یادماندنی در ذهن برخی از افراد نگاهی بیندازیم و نکاتی که سبب به یادماندنی شدن آن شده است برای شما مطالبی را بیان بکنیم. عکس اول: بالا بردن پرچم ایوو جیما عکس نمادین که الهام بخش یادبود جنگ دریایی ایالات متحده در ویرجینیا بود. این عکس به یاد ماندنی است زیرا یک لحظه احساسی را در جریان یکی از مهمترین نبردهای جنگ جهانی دوم به تصویر می کشد. تصویری از چندین مرد که در تلاش برای بالا پرچم را به ما الهام می کنند زیرا این نماد جنگ است. به یاد ماندنی است زیرا می توانیم به آن نگاه کنیم و تصور کنیم که آن سربازان باید در آن لحظه و در آن لحظات قبل و بعد از برافراشتن پرچم چه چیزی را تجربه کرده باشند. خلاصه اینکه ، یک تن از احساسات در آن تصویر وجود دارد ، که بخشی از این است که چرا اینقدر فراموش نشدنی است. آن عکس انقدر احساسات وطن دوستی و پیروزی و رسیدن به موفقیت با تمام مشکلات و سختی وجود دارد که بسیاری از این عوامل را به شما منتقل می کند. در جنگ ۸ ساله ایران هم پر از این عکس های توام با احساسات و وطن دوستی می باشد و در ذهن تمام مردم ایران این تصاویر غرور آویز موج می زند. ساخت پلی که سبب آزادی خرمشهر شد و یا عکسی که پس از آزادی خرمشهر که در پرچم ایران بالای مسجد خرمشهر نصب شده است شاید در ذهن همه ایرانیان نقش بسته است.
دانلود رایگان فایل نرم افزار ریست پرینتر T50 و یا P50 :
همین شرکت ها بررسی کرده اند که هفتاد و دو درصد افراد می گویند که شرکت یا سازمانی را که آن فرد برای آن کار می کند بر اساس کیفیت کارت ویزیت و رنگ طراحی شده، آن سازمان را قضاوت می کنند. به همین ترتیب ، سی و نه درصد از کسانی که به یک نظرسنجی پاسخ دادند ، گفتند که اگر کارت ویزیت با ظاهری ارزان و ساده داشته باشند اصلا آن شرکت را برای تجارت انتخاب نمی کنند.در نتیجه باید در انتخاب نوع رنگ و جنس کارت ویزیت نهایت دقت را داشته باشید.

اما آیا چاپ کارت ویزیت ها هنوز هم در دنیای دیجیتال جایگاهی دارند؟ در عصری که به لطف ابزارهایی مانند شبکه های اجتماعی اینترنت و سایر موارد دیجیتالی یافتن شخصی از همیشه آسان تر شده است ، آیا هنوز هم مردم باید از طریق طراحی چاپ و توزیع کارت ویزیت خودشان را به دیگران معرفی بکنند. پاسخ این سوال ممکن است شما را متعجب کند.

انتخاب سایز درست پاکت

از خاص ترین لیوان های عاشقانه و اختصاصی ما ، چاپ لیوان طرح قلب می باشد. با وجود اینکه این محصول به تازگی به لیست محصولات مجموعه اضافه شده ولی مورد استقبال خوبی از سوی مشتریان گرامی مجموعه قرار گرفته است.

سفارش آنلاین چاپ لیبل سلفون براق

چاپ نفیس خودش را متعهد به قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده می داند. و براین اساس ما از کاربران انتظار داریم متعهد به قوانین مرتبط با کاربر باشند.
زمان تحویل چاپ روی تیشرت لانگ مشکی پنبه ای یقه گرد
کاغذ لاستر براق یکی از پرکاربردترین کاغذهای چاپ عکس می باشد که از درجه براقیت نرمال برخوردار می باشد. درخشش حاصل از آن سبب تشخیص کوچکترین جزئیات از عکس می باشد ، اما درخشش حاصل از آن باعث می شود که در بعضی مواقع دیدن آن عکس در بعضی از زوایای و یا در شرایط نور ممکن است با مشکل روبرو بشویم و به سختی بعضی از قسمت ها را بتوانیم ببینیم. کاغذ لاستر به دو قسمت لاستر براق و نیمه براق هم تقسیم می شود ولی بیشتر در بازار کاغذ لاستر براق رایج می باشد.
روش چاپ روی تیشرت سفید پنبه ای یقه گرد

چاپ لیوان کاغذی ۲۰۰cc

پرچم های ملل و یا کشور های مختلف متناسب با جنس پارچه یشان سیستم های چاپی متفاوتی دارند. ولی عموم این پرچم های ملل به صورت سابلیمیشن و یا حرارتی چاپ می شوند که ماندگاری و دوام بسیار بالایی دارد.
در چاپ های سابلیمیشن عکس مورد نظر شما بصورت عرفی به چاپ می رسد و در صورت تمایل در محدوده خاصی حتما باید آن محدوده را مشخص کنید.
حالت چهره خودتان را برای بهتر شدن عکس پرسنلی خود در زوایه ۳۰ درجه با بدن خود قرار بدهید البته این عکس را برای شرکتی که قصد دارید این عکس را ارائه بدهید پرس و جو بکنید.
چاپ بادکنک مالزی ، در سری رده قیمتی متوسط مجموعه چاپ نفیس می باشد. کیفیت ساخت و پلاستیک مصرفی در این بادکنک بسیار عالی می باشد و کیفیت و ساخت و ماندگاری این بادکنک بسیار قابل قبول است و با توجه به رده قیمتی این محصول بسیار توجیه پذیر و اقصادی می باشد. چاپ بادکنک مالزی اگر از ضخامت کمتری نسبت به سری تایلندی برخوردار است ولی دوام و شفافیت رنگی بسیار مطلوبی دارد.
چاپ سربرگ تحریر ۱۰۰ گرم برای افرادی که نیاز به یک سربرگ شیک و سنگین دارند که پرستیژ برند و شرکت شما را حفظ کند پیشنهاد ما به شما سربرگ تحریر ۱۰۰ گرم می باشد ، که هم ضخامتی به مراتب بالاتر از تحریر ۸۰ گرم دارد و هم بدون بافت می باشد و برای استفاده در پرینتر و یادداشت بسیار مناسب می باشد.
اگر دنبال ماگ اورجینال و باکیفیت این تیم هستید چاپیلوکس با کیفیت ترین ماگ رو در اختیارتون گذاشته
بنابراین سعی کنید بهترین رنگ ها متناسب با طرح پاکت خود را بدست آورید و با بهترین چاپ پاکت نامه ارزان در ارتباط باشید تا پاکت های خود را به زیبایی و در طیف رنگی متنوع به چاپ برسانید.سعی کنید در انتخاب رنگ نهایت دقت را داشته باشید انتخاب رنگ باید متناسب با طیف رنگی و سازمانی شما باشد.
جنس پارچه سویشرت های هودی ملانژ از نوع دورس تو کرک می باشد که به دلیل نوع لایه پارچه روی سویشرت که دارای الیاف پلی استر می باشد سیستم چاپی روی این سویشرت به صورت مستقیم می باشد که در واقع رنگ و طرح به خورد پارچه می رود.
قیمت چاپ کارت ویزیت یکرو و دورو در این مدل متفاوت است.
چاپ پازل مقوایی در سایز A5 کوچکترین سایزی است که به همین روش سایلیمیشن امکان چاپ دارد. این پازل مشابه پازل A4 دارای قاب می باشد که طرح به صورت کامل هم روی قاب و هم تکه به صورت یک تکه چاپ می شود.
در این روش حالت بخار اتوی خودتان حتما را خاموش بکنید زیرا بخارات موجود در اتو سبب خراب شدن تصویر می شود. دمای اتوی خودتان را در بالاترین سطح قرار بدهید و هر نقطه ای را چیزی در حدود یک دقیقه با دمای بالا اتو را روی آن قرار بدهید. سعی بکنید طرح شما در هنگام اتو جابجا نشود چون سبب تار شدن تصویر شما می شود.

هزینه هر 500 عدد لمینت برجسته دورگرد +A*

ما در طراحی اولین اصل این است که ببینم قصد داریم برای چه سازمانی طراحی کارت ویزیت را انجام بدهیم.

چاپ کارت ویزیت پی وی سی برفکی نیمه شفاف

محل ارتفاع قرارگیری پرچم هم نیز بسیار مهم است زیرا ارتفاع پرچم نیز به لحاظ قرارگیری مقابل نظر ها بسیار مهم می باشد.
در خصوص طراحی تراکت باید مطمئن بشوید که مخاطبین شما در عرض چند ثانیه پیام بروشور تبلیغاتی شما را درک می کنند. شما باید در انتقال پیام کار را برای مخاطبین خود آسان بکنید و اصلا نیازی نباشد در مورد مطالبی که شما نوشتید مدت ها در مورد آن فکر بکنند.
بسیاری از مردم در ذهن خود انواع روش ها را برای چاپ تیشرت در خانه به ذهن خودشون میرسد. روش های متنوعی هم برای این کار وجود دارد ما در مقالات گذاشته یکی از روش های چاپ روی تیشرت تحت عنوان روش چاپ تیشرت بطور کامل برای شما بیان کردیم و در این مقاله آموزش چاپ تیشرت سعی بر این داریم روش دیگری که می توان روی تیشرت چاپ را انجام داد برای شما بطور کامل تشریح بکنیم.