پنل اس ام اس

ارسال گروهی اس ام اس روشی است که جدیدا بسیار مرسوم شده است و بسیاری از افراد به دلایل مختلف برای اطلاع رسانی های مختلف از آن استفاده میکنند. بیشترین استفاده از پنل اس ام اس برای تبلیغات است و اطلاع رسانی های تبلیغاتی. با توجه به توضیحات قبل شاید این تصور پیش آید که پنل اس ام اس فقط برای تبلیغات است، البته منکر این قضیه نمی شویم که استفاده از این سرویس بیشتر به دلیل تبلیغات است. اما در کنار تبلیغات پنل اس ام اس استفاده های دیگری نیز دارد.

به عنوان مثال برخی فروشگاه ها با خرید و صدور فاکتور، اس ام اس خوش آمد و یا تشکر از خرید برای شما ارسال میکنند. شاید در نگاه اول این کار پیچیده باشد اما این کار اصلا نیاز به برنامه نویسی پیچیده ندارد و فقط نیاز است تا شما یک برنامه حسابداری داشته باشید و یک پنل اس ام اس خریداری کنید تا بتوانید برای مشتریان خود متن دلخواه خود را بفرستید.

یکی دیگر از کاربرد های پنل اس ام اس استفاده از آن به عنوان کد اعتبار سنجی در سایت های مختلف است. به عنوان مثال همین اس ام اس دریافت رمز دوم یک بار مصرف که از طریق بانک ارسال میشود از طریق برنامه و با استفاده از پنل اس ام اس است که بلافاصله پس از درخواست رمز دوم از طریق کاربر، این پیامک ارسال میشود.

همچنین از پنل اس ام اس می توان به عنوان روشی برای قرعه کشی نیز استفاده کرد و از طریق آن قرعه کشی انجام داد و نام یا شماره برنده ها را به وسیله همین پنل ارسال کرد. همانطور که میبینید استفاده از پنل اس ام اس امروزه بسیار رواج یافته است و کاربرد های مختلفی دارد.

سامانه پیام کوتاه یک نرم افزار است که از طریق بستر وب و یک دستگاه هوشمند (کامپیوتر، موبایل یا تبلت) در دسترس خواهد بود. این سامانه، بدون نیاز به هیچ گونه سخت افزار، قابلیت ارسال و دریافت پیامک (sms) را دارد. امکانات متنوع این سامانه، جهت ارسال پیامک بسیار کاربردی و موردنیاز کسب و کارهای مختلف می‌باشد.

ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از بهترین روش‌های درآمدزایی و برقراری ارتباط با مشتریان در کسب و کارهای مختلف محسوب می‌گردد. پیامک تبلیغاتی می‌تواند از طریق بانک شماره موبایل‌های موجود بر روی سامانه پیام کوتاه ارسال شود. طی چند سال اخیر، ارسال پیامک تبلیغاتی، روش بازاریابی بسیار مؤثرتر وکارآمدتری نسبت به سایر روشهای تبلیغاتی بوده است.

نوشته دیگر :   لیست کامل فرهنگ لغت، اطلاحات و تمثیل های مردم کوچه و بازار فارسی قسمت یازدهم

اگر شما هم یکی از صاحبین کسب و کار های بزرگ هستید و قصد ارسال اس ام اس های گروهی در مناسبت های خاص را برای مخاطبین خود دارید، حتما برای این کار باید از پنل پیامک استفاده کنید. پنل پیامک به شما کمک میکند متن دلخواه خود را برای گروه خاصی از مشتریان خود، در زمان مشخص ارسال کنید. معمولا صاحبین مشاغل برای اعلائم تخفیفات دوره ای و یا دیگر اعلام های ضروری از این روش استفاده میکنند.

البته باید بخاطر داشته باشید برای استفاده از این سامانه باید پنل مخصوص به آن را خریداری کنید. پنل اس ام اس، یک سامانه اینترنتی است که شما از طریق آن می توانید به راحتی تعداد انبوهی از اس ام اس های تبلیغاتی را به شماره های مورد نظرتان ارسال کنید.

یکی از مزیت های استفاده از پنل پیامک، هزینه پایین آن به نسبت ارسال تک تک پیامک ها برای شماره های مورد نظر شماست بطوریکه با استفاده از پنل پیامک، شما می توانید حدود 10% الی 15% در هزینه ارسال پیامک صرفه جویی کنید. از طرفی از طریق پنل پیامک در کمترین زمان ممکن می توانید تعداد زیادی پیامک ارسال کنید و زمان زیادی را صرف این کار نکنید.

جالب است بدانید که پنل پیامک قابلیت رهگیری دارد، به عبارتی دیگر شما می توانید مشاهده کنید که چه تعداد از پیامک های ارسالی شما به دست مخاطبین رسیده است و یا چه تعداد از آن ها به دست مخاطبین شما نرسیده است. اگر مخاطبین هدف شما گروه خاصی از سنین و یا لوکیشن خاصی است شما می توانید توسط فیلتر های موجود، ارسال پیامک را به شماره های مورد نظر خود محدود کنید و برای ارسال پیامک به دیگر شماره ها هزینه ای را صرف نکنید.

به عنوان مثال فرض کنید شما به تازگی بوتیک لباس زنانه افتتاح کرده اید و حال قصد دارید نوع کسب و کار خود را به افراد جامعه، توسط پنل پیامک معرفی کنید. برای این کار می توانید از فیلتر جنسیت و سن استفاده کنید و به این ترتیب پیامک شما که از طریق پنل پیامک ارسال میشود محدود به گروهی خاص شود و هزینه ارسال پیامک به دیگر شماره ها را نپردازید.