همه آنچیزی که در مورد مسائل حقوقی طلاق باید حتما بدانید

پایان نامه حقوق

اجرت المثل زن شاغل :به تبع میان بانویی که خانه دار است با خانمی که شاغل است ، در خصوص اجرت المثل تفاوت هایی می باشد . زن خانه دار از آن جایی که اکثر وقت خود را در خانه است و مشغول به انجام دادن کار های منزل می باشد ، در مقایسه با زن شاغل که تقریبا نیمی از وقت خود را در خانه نیست ، اجرت المثل بیش تری دریافت می کند .
موسسه حقوقی تهران طلاق ، موسسه ای معتبر و معروف است که در زمینه مسائل حقوق خانواده دارای بیش از پنج هزار پرونده موفق ، می باشد . این موسسه حقوقی با برترین وکلا و مشاورین حقوقی ، آماده ارائه خدمت به عموم افراد است .
توقیف ماشین برای مهریه از طریق دادگاه ، زوجه ابتدا باید دادخواستی  مبنی بر مطالبه مهریه اش ، به دادگاه ارائه بدهد .برای دریافت مشاوره رایگان در این زمینه با موسسه تهران طلاق تماس بگیرید.
نمونه دادخواست مهریه بعد از فوت شوهر باید اشاره کرد که : اگر متوفی ( زوج ) ، از خود اموالی بر جای گذاشته  باشد در این صورت ، زوجه می تواند از اموال مذکور ، طلب مهریه کند . جهت دریافت مشاوره در زمینه مهریه با وکلای تهران طلاق تماس بگیرید .
حضانت پسر‌ بالای ۱۵ سال:هنگامی که پسر به سن ۱۵ سالگی می رسد و به اصطلاح به سن بلوغ شرعی می رسد ، در چنین صورتی از سن حضانت خارج می شود و دیگر این خود پسر است که باید تعیین کند که تمایل دارد از این پس ، با کدام یک از والدینش زندگی کند .
وکیل حضانت مشاوره رایگان وکیلی با تجربه و کار بلد است که افراد می توانند مشکل خود را با او در میان بگذارند ، و با مشاوره رایگان در این خصوص اطلاعات مفیدی را کسب کنند .
موسسه حقوقی تهران طلاق ، موسسه ای پر مخاطب و معروف است که در زمینه حقوق خانواده ، سال ها فعالیت کرده و تجربه دارد . به همین خاطر می توان پرونده خود را با خیال راحت به وکلای متخصص و کارکشته این موسسه حقوقی ، سپرد .
حضانت یعنی چه ؟حضانت ، در واقع به معنای پرورش و نگهداری کردن از فرزند یا فرزندان ، می باشد . از جمله مهم ترین دغدغه های والدین ، تربیت و نگهداری کردن از فرزندشان پس از متولد شدن می باشد و به تبع ، این مسئله در هنگام طلاق و جدایی ، تبدیل به مسئله ای مهم و قابل بحث خواهد شد
بدون حضور در دفاتر حقوقی ، با بهترین وکیل آنلاین نفقه تهران طلاق ، در مورد مسائل و مشکلات خود صحبت کنند ، و به بهترین شکل ممکن مسائل به وجود آمده را حل و فصل نمایند .
طلاق توافقی چیست ؟از جمله انواع طلاق ، می توان به طلاق توافقی اشاره کرد که در آن زوج ( مرد ) و زوجه ( زن ) ، بنا بر هر علت و دلیلی با یک دیگر به این نتیجه می رسند که ادامه دادن زندگی مشترک برای آن دو مقدر نمی باشد ، و به همین سبب تصمیم می گیرند تا از یک دیگر جدا شوند یا به اصطلاح طلاق بگیرند .
اجرت المثل زن خانه دار : بسیاری از امور منزل را مرسوم است که زوجه انجام دهد ، اموری از قبیل : آشپزی کردن ، نظافت ، و …. . به تبع در صورتی که زن خانه دار باشد ، ممکن است تمام امور منزل را خود انجام دهد . حال با آن که انجام دادن این امور ، تکلیفی برای زن نیست . و به همین سبب زن می تواند در شرایط به خصوصی ، اجرت المثل ایام زناشویی را از زوج مطالبه کند .
موسسه حقوقی تهران طلاق ، موسسه ای معتبر و موفق است که در زمینه طلاق و انواع آن و همچنین در زمینه دیگر‌ مسائل موجود در حقوق خانواده ، بیش تر از دوازده سال است که فعالیت می کند ، و در این مدت پرونده های موفق بسیار زیادی داشته است .
برای به اجرا گذاشتن مهریه کجا باید رفت  ؟ باید افزود که : برای اجرا گذاشتن مهریه ، زوجه می تواند هم به اجرای ثبت و هم به دادگاه ، مراجعه کند . روش اول ، که مراجعه به اجرای ثبت است ؛ این گونه می باشد که : برای آن که زوجه از طریق اجرای ثبت ، مهریه اش را مطالبه کند ؛
وکیل نفقه مشهد می تواند در خصوص نفقه زوجه در دوران عقد ( پیش از آن که زوج و زوجه با یک دیگر زیر یک سقف زندگی کنند ) ، نیز موکلش را راهنمایی کند . بر طبق قانون همان طور که ذکر شد به موجب عقد نکاح دائم مرد موظف است نفقه زوجه را نیز بپردازد .
بهترین وکیل آنلاین نفقه ، فردی می باشد که علاوه بر دانش و تخصص در این زمینه ، از فن بیان و تجربه نیز برخوردار باشد .موسسه تهران طلاق مشاوره رایگان در زمینه طلاق و مهریه
وکلای موسسه حقوقی معتبر و معروف تهران طلاق ، از جمله برترین و متخصص ترین وکلا می باشند ، که در زمینه مسائل گوناگونی در حوزه حقوق خانواده ( مسائلی از قبیل : اجرت المثل ایام زوجیت ، نفقه و نحوه دریافت آن ، حضانت و شرایطی که باعث سلب حضانت می شود ،‌ مهریه و طرق مطالبه نمودن مهریه ، و … ) آماده ارائه دادن خدماتی حقوقی ، به عموم مردم هستند .
عوض کردن شناسنامه بعد از طلاق از حمله مسائلی ست که نیازمند مشاوره با وکیل می باشد موسسه تهران طلاق آماده ارائه مشاوره رایگان می باشد .
وکیل تضمینی سلب حضانت وکیلی زبده و با تجربه می باشد که افراد می توانند در چنین شرایطی با کمک او ، حضانت را از والد دیگر به طور تضمینی سلب کنند .
طلاق توافقی به علت آن که زن و شوهر در مورد تمام مسائل موجود ، با هم توافق کردند و دیگر‌ نیاز به ارجاع به کارشناس و … نیست ، به تبع مدت زمان کوتاه تری درگیر پروسه طلاق می باشند .
وکیل متخصص نفقه تهران طلاق ، از معروف ترین و برترین وکلای تهران می باشند که ، دارای پرونده های متعدد و موفقی در زمینه مسائل موجود در حقوق خانواده ، هستند . افراد می توانند مسائل حقوقی خود را با خاطر آسوده ، به این موسسه حقوقی بسپارند .
شرایط طلاق زوجین هیچ شرط به خصوصی ذکر نشده است و این شرایط خاص فقط هنگامی به وجود می آیند که ، زوجه در هنگام عقد حق طلاق را از زوج گرفته باشد و یا حتی پس از ازدواج با رضایت زوج و یا در قبال بخشیدن مهریه اش ، حق طلاق را از آن خود کند . لازم به ذکر است که مردی که قصد دارد همسرش را طلاق بدهد حقوق مالی زوجه را ، باید به طور تمام و کمال پرداخت نماید .
شرایط طلاق توافقی با بچه:زوج و زوجه با هر تعداد فرزندی که دارند ( چه فرزند یا فرزندان آنان به سن بلوغ رسیده باشند و از شرایط حضانت خارج شده باشند ، چه به سن بلوغ نرسیده باشند و در شرایط حضانت باشند ) ، می توانند با توجه به توافقاتی که در خصوص فرزند یا فرزندانشان می کنند ، طلاق توافقی بگیرند
اجرت المثل زن شاغل :به تبع میان بانویی که خانه دار است با خانمی که شاغل است ، در خصوص اجرت المثل تفاوت هایی می باشد . زن خانه دار از آن جایی که اکثر وقت خود را در خانه است و مشغول به انجام دادن کار های منزل می باشد ، در مقایسه با زن شاغل که تقریبا نیمی از وقت خود را در خانه نیست ، اجرت المثل بیش تری دریافت می کند .
ثبت طلاق در شناسنامه جدید در صورتی که یکی از زوجین یا هر دو آنان بنا به هر دلیلی ، شناسنامه خود را تعویض کنند ، ثبت طلاق در شناسنامه جدید ، اجباری خواهد بود ( ثبت کردن طلاق مرد یا زن ، تعدد ازدواج و … در شناسنامه جدید نیز ثبت خواهد شد ) .
مشاوره حقوقی آنلاین مطالبه مهریه می تواند در خصوص مهریه و شرایط آن ، نحوه مطالبه مهریه ، ومسائلی از این قبیل راهنمای زوجین باشد .
مدارک لازم برای تعویض شناسنامه بعد از طلاق .در صورتی که زن یا مرد پس از طلاق و جدایی ، تصمیم داشته باشند بنا بر هر علتی نام همسر سابقشان را از شناسنامه حذف کنند ، باید مدارکی داشته باشند که از جمله این مدارک ، می توان به مواردی همچون : ( در صورت طلاق در دوران عقد و باکره بودن زن ) : گواهی بکارت زن از پزشکی قانونی ، سند و حکم طلاق ، مدارک شناسایی فرد ( مدارکی از قبیل : کارت ملی ، شناسنامه ) ، و … . ( مدارک مورد نیاز در صورت باکره نبودن زوجه ) : مدارک شناسایی فرد ( از قبیل : شناسنامه و کارت ملی ) ، سند طلاق همسر سابق ، ثبت کردن ازدواج جدید و همچنین ارائه دادن مدارک مربوط به آن .
وکلای موسسه حقوقی معتبر تهران طلاق ، در زمینه طلاق سال ها فعالیت کردند و از تجربه و دانش کافی در این خصوص برخوردار می باشند .
نوشته دیگر :   زخم دیابتی چیست ؟

 

موسسه حقوقی تهران طلاق