شرکت تولید کننده  لوله کاروگیت در تبریز + { استعلام قیمت به روز 1401}

 

شرکت خاوران پلاستیک شهریار با نام تجاری دند لوله تولید کننده انواع لوله های پلی اتیلنی آبرسانی و دو جداره کاروگیت آبرسانی و لوله های آبیاری قطره ای لوله کاروگیت است. پلیمر الوند – لوله و اتصالات پلیمری فروش لوله و اتصالات((پلی پروپیلن p.p-پنج لایه رزوه ای کوپلی و پرسی-پلیکا فاضلابی p.v.c-پلی اتیلن P.Eپیچی ابرسانی و ابیاری قطره ای-پلی اتیلن جوشی فاضلابی و فشارقوی-پوش فیت فاضلابی-دوجداره فاضلاب شهری کاروگیت اسپیرال کرتیوب دار-گازرسانی الکتروفیوژن)) آدرس: بازار اهن شاد آباد . لوله های کاروگیت از جمله لوله های پلی اتیلنی بسیار پرکاربرد و محبوب در صنعت آب و فاضلاب هستند. لوله کاروگیت 200: پرکاربرد ترین نوع لوله همین مورد است که جهت فاضلاب رو زهکشی و غلاف دور لوله و کابل کاربرد دارد. سیستمهای زهکشی فرعی برای کنترل و انتقال آب زیرزمینی مستقیم و تقویت نفوذ آب سطحی در زمینهای گلف، زمینهای ورزشی، پروژههای نزدیک تپهها و کوهپایهها و در زمین های کشاورزی نیز مورد استفاده قرار میگیرند. در میدان ورزشی، سیستمهای زهکشی فرعی به سیستمهای خلأ هوایی متصل میشوند تا حرکت رو به پایین سطح آب سطحی و زیر سطحی را تقویت کنند.

 

یک نوع لوله پلی اتیلن خاص نیز وجود دارد که به طور خاص با سوراخهای ویژهای طراحی شدهاست که اجازه نفوذ مواد به خارج را میدهد. مقاومت کششی یک جسم به طور کلی، مقاومت یک سطح مشخص از آن جسم است که چقدر در برابر نیروهای وارده مقاومت دارد بدون اینکه دچار شکستگی شود.لوله های پلی اتیلن چگالی بالا (HDPE) نسبت به بقیه پلی اتیلن ها مقاومت کششی بالاتری دارد.به همین دلیل از این لوله ها در موارد تحت فشار استفاده می شود. سیستم های ذخیره موقت از زمین موجود به طور مؤثر و با هزینه نگهداری پایین استفاده میکنند در حالی که اثر کمی یا روی ایجاد مشکلات دیگر دارند. مهم ترین زمینه های فعالیت و خدمات قابل ارائه توسط گروه صنعتی ناب به شرح ذیل می باشد: 1- مشاوره، طراحی و اجرای سیستم های تصفیه فاضلاب شهری و صنعتی 2- مشاوره، طراحی و اجرای سیستم های تصفیه آب 3- مشاوره، طراحی و اجرای شبکه های جمع آوری و انتقال آب و فاضلاب بهداشتی و صنعتی 4- تولید انواع مخازن فایبر گلاس و پلی اتیلن جهت نگهداری مایعات 5- تولید انواع سپتیک تانک و چربی گیر از جنس پلی اتیلن و فایبر گلاس 6- تولید انواع لوله کاروگیت، منهول ، درپوش و سایر اتصالات مورد استفاده در شبکه های انتقال 7- تولید انواع برج خنک کننده فایبرگلاس مخروطی و مکعبی 8 – طراحی و تولید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی، هتلها و بیمارستان ها از جمله انواع و ترالی، تجهیزات سرو غذا، کانتر گرم و کانتر سرد، انواع د 9 – ساخت و تولید انواع دیگ بخار و بویلر بخار .

لوله کاروگیت به عنوان پرکاربردترین لوله فاضلابی جهت جمعآوری و انتقال فاضلاب در ایران و سایر نقاط جهان مورد استفاده قرار میگیرد. طلا یا نقره با استفاده از جذب کربن جمعآوری میشود. لوله دارای سوراخ برای جمعآوری و انتقال آبهای زیرزمینی و یا زهکشی استفاده میشوند. قطعات با یک گسکت یا واشر با یکدیگر جفت و محکم میگرند تا لوله آب بندی شود که واشر ها ازجنس E.P.D.M یا پی وی سی درست می شوند . بازرگانی لوله کاروگیت درجه یک صادراتی محصولات متنوع در رنگ ها و کیفیت های مختلف به مشتریان ارائه می دهد. روشی به نام هیپ لیچینگ برای بازیابی رسوبات درجه پایین مس، طلا و نقره مورد استفاده قرار میگیرد. برای هر اتصال، دو واشر برای انتهای دو لوله که داخل کوپلر قرار میگیرد مورد نیاز است. لوله کاروگیت در دسته لوله پلی اتیلن دو جداره قرار می گیرد؛ لوله های کاروگیت دارای دیواره داخلی صاف و صیقلی و دیواره خارجی آجدار است؛ حلقوی بودن دیواره داخلی، آستانه تحمل لوله را در برابر فشارهای بیرونی و استرس محیطی افزایش می دهد و دیواره داخلی صیقلی لوله، تحرک سیالات را از داخل آن آسان کرده و میزان اصطکاک را به حداقل می رساند.

 

به همین دلیل سطح بیرون را به صورت مارپیچی می سازند زیرا استحکام لوله را در مقابل این فشار ها افزایش می دهد. ظاهر این لوله ها از بیرون خرطومی یا فنری است و از داخل صاف و مسطح است. دلیل شکل خاص طراحی لوله کاروگیت این است که بر خلاف لوله پلی اتیلن تک لایه معمولی (که برای تحمل فشار سیال از داخل طراحی شده) بتواند فشاری که از بیرون بر لوله وارد میشود را تحمل کند. افتخار این شرکت است که در طی قریب به 20 سال فعالیت خود تلاش نموده بالاترین کیفیت را تولید و تکنولوژی خود را به روز نگه دارد،که گواه این ادعا رضایت 100% مشتریان میباشد. برای اطلاع دقیق از قیمت روز لوله کاروگیت 1000 می توانید به محاسبه قیمت و وزن لوله پلی اتیلن و لیست قیمت لوله کاروگیت از منو سایت روتنگران پارسه مراجعه کنید . اکنون با ارائه انواع اتصال با قالب ها و ماشین آلات روز دنیا در جهت این بخش گام برداشته ایم. کاهش هزینه ماشین آلات و کارگاه ، کاهش میزان مصرف برق ، سادگی و سرعت استارت خط، ضایعات کمتر و یکنواختی کیفیت از مزایای سیستم طرح تولید یک مرحله ای لوله کاروگیت اسپیرال می باشد .

نوشته دیگر :   با پارک های کیش بیشتر آشنا شویم

 

البته این سیستم دفع فاضلاب هنوز هم در شهرهای کوچکتر متداول است. شرکت خوشنام خراسان یکی از بزرگترین کارخانه های تولید لوله های پلی اتیلن در ایران می باشد،این کارخانه چندین سال پیاپی واحد نمونه استاندارد و همچنین واحد نمونه صادرات شده است، لوله تکجداره تا سایز 800 میلیمتر و دوجداره و یا کاروگیت از سایز 200 الی 500 میلیمتر بهمراه کوپلر دوجداره تولید می نماید. از فعالترین برندهای محبوب لوله کاروگیت، کارخانه لوله سازی ماهشهر است که در سایزهای مختلف این لوله را ارائه کرده است. این لوله ها دارای جداره ساختمند بسیار مقاومی بوده که می توانند فشارهای بیرونی را تحمل کنند، همچنین جداره داخلی بسیار صیقل آن ها سبب حرکت سریع سیال ها می شود. در ساختار این لوله ها موادی چون (Anti-uv) استفاده شده است که باعث شده این لوله ها در برابر اشعه ماوراء بنفش آفتاب مقاوم باشند و همچنین در ساختار این لوله ها از هچ مواد غذایی استفاده نشده است که همین امر باعث شده که این لوله ها در برابر حمله جوندگان و میکرواُرگانیسمها مقاوم باشند.ا ین لوله ها به دلیل بر خوردار بودن از سطوح داخلی صاف خواص هیدرولیکی خوبی دارند و همچنین مقاومت بسیار خوبی در برابر سایش تحمل پذیری در برابر بار ترافیکی دارند.این لوله ها نصب اسانی دارند و از کارگذاری سریعی برخوردارمیباشند و در این نوع لوله امکان استفاده از انواع اتصالات صورت میگیرد و همچنین اتصال سریع توسط کوپلر (اتصال نری و مادگی )در کمترین زمان .صورت می گیرد.

 

خرید لوله کاروگیت در ضخامت و انواع گوناگون برای تمام مشتریان از طریق نمایندگی های معتبر، امکان پذیر است. این مرکز در فرایند تولید لوله کاروگیت کیفیت را مدنظر کار خود قرار داده و همچنین برای کاهش قیمت خرید لوله کاروگیت باکیفیت در بازار اقدام به تولید انبوه این محصولات نموده است، تمامی مشتریان داخلی و خارجی می توانند مستقیماً با کارخانه تولید کننده در ارتباط باشند و هر نوع از لوله کاروگیت ارزان را که مدنظر خودشان می باشد را سفارش بدهد در ادامه مطلب میخواهیم به ویژگیهای بارز این محصول و همچنین عوامل موثر بر قیمت لوله کاروگیت بپردازیم با ما همراه باشید. کوپلر و واشر نیز از انتخاب های خریدار می باشد که می تواند بصورت جوشی نیز این سایز لوله را نصب نماید. برای انتخاب لوله مناسب در صورتیکه دبی مورد نیاز و شیب زمین مشخص باشد می توان از نمودار زیر استفاده نمود. همچنین انتخاب صحیح تراکم خاکهایی که پوشش لوله را شکل میدهند، احتمالا عملکرد ساختاری لوله و خاک را تحتالشعاع قرار میدهد. برای مقابله با این مشکلات، سیستمهای نگهدارنده آب را نگهداری میکنند تا اینکه خاک اطراف بتواند آن را از طریق نفوذ بپذیرد و اجازه شارژ مجدد دهد.

 

از سویی دیگر سطح داخلی لوله صیقلی بوده و سبب می شود سیالات با سرعت بالایی انتقال یابند و فشار کمتری به اتصالات وارد شود. مرور در سطح خیابان قطع نشود و از نظر مشخصات فیزیکی عملکرد دارای ویژگی های منحصر به فرد مرغوب تری شود. علاوه بر این، این خرابی ها می تواند باعث قطع سرویس، نگرانی های ایمنی و از بین رفتن اعتبار برند شود. وجود مواد معدنی و مصالح ساختمانی در لوله های بتنی باعث افزایش وزن لوله و قیمت مواد اولیه آن ها می شود. مقاومت بالا در برابر تنش مکانیکی، خصوصیات هیدرولیکی عالی، پایداری حرارتی، پایداری در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید، حفظ خواص در محیط های اسیدی، پایداری خواص فیزیکی در حضور نمک های معدنی و مواد قلیایی، انعطاف پذیری مناسب، قابلیت نصب به صورت دفنی و سطحی و … اگر محلول سیانید روی خاکی اسپری شود که حاوی طلا یا نقره است، مواد معدنی را به یک ترکیب شیمیایی تبدیل میکند. لوله کاروگیت بهترین گزینه برای نصب تأسیسات آب و فاضلاب به شمار می روند؛ این لوله ها، مشکلات لوله های فلزی و سیمانی قدیمی را ندارند و در برابر تغییرات شرایط محیطی به خوبی پایدار هستند. محیط به شدت سمی و اسیدی فاضلاب های صنعتی، فاضلاب های میکروبی و فاضلاب های منازل مسکونی، می توانند اثرات مخربی بر روی سلامت انسان ها، محیط زیست و همچنین لوله های فاضلابی داشته باشند.