راهنمای قدم به قدم ساخت سایت با وردپرس

نصب و آموزش ساخت سایت با وردپرس مطلوبی است که نه‌تن‌ها از سوی کسب‌وکار‌های تازه تأسیس در فضای وب دنبال می‌شود، بلکه تجارت‌های بزرگ معتبر نیز در پی آن هستند.

وردپرس و پنل مدیریتی قدرتمند آن راه ایدئالی برای راه‌اندازی یک تجارت حتی در فرامرز‌ها را فراهم نموده است. باآنکه وب مستران و طراحان سایت اذعان دارند که ساخت سایت با وردپرس بسیار راحت و قابل‌فهم است، اما در این راستا آموزش‌هایی نیز الزامی است. به مدد این آموزش‌ها می‌توانید مراحل را درزمانی کوتاه‌تر و با دقت نظر بیشتر طی نمایید. در این مطلب با ارائه آموزش ساخت سایت با وردپرس و چگونگی نصب آن همراهمان باشید تا خود بتوانید با محیط کاربری و پنل مدیریتی مطلوبتان دست‌یابید.

مراحل مختلف ساخت سایت وردپرس:

برای فهم و درک بیشتری از آموزش ساخت سایت با وردپرس ما این یادگیری‌ها را به‌صورت مرحله‌ای به شما عرضه می‌داریم تا در سایه این مراحل به سطح بالایی از یادگیری نائل شوید.

تهیه هاست

در قدم اول نیاز به یک هاست دارید، اما عجله نکنید پیشنهاد می‌کنم بهترین هاست را انتخاب کنید تا مشکلی برای سایتتان بوجود نیاد چرا که شرکت هاستینگ سایت شما را نگه داری میکند و باید از آن اطلاع داشته باشید. کافیست مقاله را مطالعه کنید تا بهترین را بتوانید انتخاب نمایید.

مرحله اول: جستجوی سایت اصلی وردپرس

شما می‌توانید سایت اصلی وردپرس را در آدرس WWW. …. COM/ WP-admin بیابید. البته باید در بخش سه‌نقطه نام دامنه خود را وارد سازید. بدین ترتیب یک کادر به‌منظور واردسازی نام کاربری و رمز ورود باز می‌شود. با وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور انتخابی هاست‌تان در این کارد به محیط پیشخوان وردپرس هدایت می‌شوید.

نوشته دیگر :   بررسی کامل و جامع لوازم برقی پرکاربرد

مرحله دوم: آشنایی با صفحه اول پیشخوان

در صفحه اول پیشخوان در بخش اول با پیام خوشامدگویی وردپرس مواجه می‌شوید. همچنین با اطلاعاتی، چون وضعیت فعلی سایت، نوشته‌ها، دیدگاه‌ها، پیش‌نویس سریع، شخصی‌سازی سایت و مباحثی این‌چنینی روبرو هستید. هرکدام از این بخش‌ها قابلیت‌های متفاوتی را در جهت مدیریت سایت به شما اهدا می‌کنند. برای پیشبرد اهدافتان در بستر سایت به نحوه کارایی و استفاده از آن‌ها باید اشراف یابید.

https://zzb.bz/DdGPl

https://rebrand.ly/hamishe11

https://cutt.ly/GM2DxSm