بهترین آون توستر

آون توستر دستگاهی است که با آن قادر خواهید بود در اسرع وقت تغذیه خود را دست نمایید. همچنین از آون توستر برای تست و پخت کردن نان استفاده می شود. این دستگاه شباهت های زیادی به مایکروفر و مایکروویو دارد و می تواند گوشت یا پیزا بپزد و همچنین برای تست کردن نان نیز کاربرد مناسبی از خود نشان می دهد. این دستگاه از نظر قیمت کمتر از مایکرویو بوده و طرفداران زیادی را در سرتاسر جهان به خود جلب کرده است. برای اینکه بتوانید بهترین آون توستر را انتخاب کنید به یک راهنمای جامع نیاز خواهید داشت که در این مقاله از وبسایت بیگ مارکت وب به آن می پردازیم.

خصوصیات یک آون توستر خوب چیست؟

تنظیم گرمای آون توستر

یکی از ویژگی های خوب یک دستگاه آون توستر خوب این است که بتوان حرارت آن را تنظیم کرد و به صورت دلخواه آن را منظم ساخت ساخت. بنابراین وجود این قابلیت در آون توستر از مزیت های آن به شمار می رود.

دارا بودن جوجه گردان

از قابلیت های دیگر یک آون توستر وجود بخش جوجه گردان است که با آن می توان به سوخاری کردن گوشت های مورد نظر خود بپردازید و لذت پختن یک غذای مناسب را بدست آورید.

برخورداری از زمان سنج

به وسیله زمان سنج دستگاه آون توستر می توانید به عملیات پخت تسلط بیشتری داشته باشید چرا که میزان زمان سپری شده کار و یا اتمام آن درج می شود و می توانید با رویکرد بهتر و تسلط بیشتری به فعالیت های پخت و پز خود بپردازید.

توان آون توستر

هر دستگاه برقی دارای توان و قدرت مخصوصی است. این توان به صورت وات نشان داده می شوند و هر چقدر این میزان بیشتر باشد کیفیت و طول عمر دستگاه بالاتر می رود بنابراین در زمان تهیه یک آون توستر به توان دستگاه توجه ویژه داشته باشید.

سهولت در انجام کار

جدای از عملکرد دستگاه آون توستر باید دارای صفحه نمایش خوانایی باشد و همچنین کاربری آن ساده باشد.

برخی از مدل های آون توستر

آون توستر بایترون مدل TO-650bl

این آون توستر دارای قفسه 1عددی بوده و ظرفیت این دستگاه 25 لیتر است. توان این دستگاه آون توستر 1000 وات بوده و دارای تایمر 15 دقیقه ای است. ماکزیمم میزان درجه گرمای آن 230 درجه بوده و ارتفاع دستگاه به 180 میلی متر می رسد. همچنین عمق و پهنای این دستگاه آون توستر به ترتیب 250 و 350 میلی متر است.

آون توستر بایترون 38 لیتر TO-850 WH

وزن این دستگاه آون توستر به 5 کیلوگرم می رسد و دارای یک قفسه است. ظرفیت این محصول 38 لیتر بوده و عمق آن 350 میلی متر است.

نوشته دیگر :   کتاب استادی در مذاکره 

آون توستر سان ورد مدل SWF-40R

آون توستر مدل SWF-40Rاز تولیدات کمپانی سان ورد است و دارای ظرفیتی معادل 40 لیتر است. ماکزیمم درجه حرارت آن 320 سانتی گراد است. می توان گفت از قابلیت های این آون توستر برخورداری از زمان سنج و جوجه گردان بوده و توان مصرفی این دستگاه آون توستر به 1400 وات می رسد. از ویژگی های دیگر این دستگاه آون توستر دارا بودن گریل است که از جنس کروم – نیکل تشکیل شده است.

آون توستر نوبل کینگ مدل NF-1004

آون توستر «نوبل کینگ» مدل «NF-1004» قابلیت این را دارد که گوشت را کباب کند. ارتفاع این دستگاه آون توستر 330 میلی متر بوده و عمق آن 440 میلی متر است. وزن این محصول به 3 کیلوگرم رسیده و ظرفیت آن 40 لیتر است. این دستگاه دارای قفسه بوده و از ویژگی تنظیم درجه حرارت نیز بهره می برد. بیشترین میزان درجه حرارت آن 320 درجه سانتی گراد بوده و همچنین از قابلیت های دیگر این محصول برخورداری از جوجه گردان و زمان سنج است. تایمر این آون توستر 90 دقیقه ای است. توان این دستگاه آون توستر 1400 وات بوده و دستگاه از فیوز حرارتی برخوردار است. بدنه بیرونی این مدل دستگاه آون توستر از جنس استیل بوده و بدنه درونی آن از نوع آلومینیوم است. از فاکتورهای دیگر این دستگاه می توان به المنتهای مقاومی اشاره کرد که دستگاه را در برابر ضربه و پاشیدن مواد غذایی محافظت می کند. در این آون توستر برای زیاد شدن ایمنی و امنیت دستگاه از سیم های نسوز استفاده می شود.

آون توستر لوکستای مدل 3100

آون توستر Luxtai دارای ارتفاعی معادل 310 میلی متر بوده و عمق آن به 440 میلی متر می رسد. وزن این دستگاه آون توستر 3 کیلوگرم بوده و ظرفیت دستگاه به 40 لیتر می رسد. همچنین از خصوصیات دیگر دستگاه بهره مندی از قفسه است. ویژگی تنظیم حرارت را دارد و بیشترین میزان گرمای آن 80 تا 320 درجه سانتی گرداد است. از قابلیت های محصول بهره مندی از جوجه گردان بوده و دارای تایمر 60 دقیقه ای است. توان این دستگاه آون توستر 1400 وات بوده که در نوع خود مناسب به حساب می آید. این مدل از دستگاه دارا سینی طبخ غذا بوده و توری کباب پز نیز دارد.

منبع: بیگ مارکت وب