فروشگاه بازی‌های موبایل

با فروشگاه دیکاردو، آسان‌تر جم‌، سکه و گیفت بازی‌های آنلاین را خریداری کنید
با قیمتی فوق‌العاده از دیکاردو، سایت فروش جم آنلاین با قیمتی رقابتی، جم‌های بازی مورد نظرتان را از بازی Free Fire گرفته تا Lord Mobile خریداری کنید .
فروشگاه بازی‌های موبایل
این روزها بازی‌های موبایل میان اقشار مختلف جامعه نفوذ زیادی دارند و در هر کجا از خانه بگیرید تا مدرسه یا محل کار شاهد تجربه بازی‌های موبایل توسط علاقمندان هستید. هرچند بازی‌های رایگان یا free-to-play از جمله محبوب‌ترین‌ها هستند، اما برای سرعت بخشیدن به پیشرفت خود در این دست بازی‌ها نیازمند انجام خرید‌های درون‌برنامه‌ای یا به اصطلاح خرید جم هستید تا با به دست آوردن آیتم‌های مختلف، آسان‌تر و سریع‌تر از سایر بازیکنان پیشرفت کنید.
فروشگاه دیکاردو دارای نماد اعتماد الکتریکی از مرکز توسعه تجارت الترونیکی وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، و دارای مجوز از رسانه های دیجیتالی و مجوز رسمی از بنیاد ملی بازی های رایانه ای می باشد .
دیکاردو به عنوان معتبرترین سایت فروش جم آنلاین در کشور که دارای نماد اعتماد الکتریکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی است، باقیمتی رقابتی و البته تضمینی اقدام به فروش جم‌ ۶ بازی پرطرفدار می‌کند.

اما دیکاردو چیست؟

تیم دیکاردو به مدیریت محمدمیلاد زادفر فعالیت خود را در زمینه فروش آنلاین گیفت کارت‌ها و جم‌های بازی‌های آنلاین انجام می‌دهد و تنها فروش گیفت کارت، جم، سکه یا پول بازی‌های آنلاین را مورد هدف خود قرار داده است.
در کنار جم، سکه یا پول بازی‌های آنلاین محبوب دیکاردو همچنین فروش جم‌‌های سه بازی Free Fire ،Lord Mobile و Agar.io را آغاز کرده است که می‌توانید اکنون با استفاده از کد تخفیف مخصوص کاربران زومیت، با پنج درصد تخفیف آنها را خریداری کنید:

  1. Garena Free Fire
  2. Agar.io
  3. Hopeless land
  4. Lord Mobile
  5. Rules of survival
  6. Soccer Stars

 
Garena Free Fire
بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود تنها در گوگل پلی فقط یکی از دلایلی است که محبوبیت زیاد بازی شوتر و بقای Free Fire را نشان می‌دهد. در این بازی ۵۰ بازیکن به صورت همزمان وارد جزیره می‌شوند و در مدت زمانی حدودا ۱۰ دقیقه‌ای برای تبدیل شدن به تنها بازمانده تلاش می‌کنند. امکان جستجو در نقشه‌ای عظیم، برداشتن سلاح‌ها و تجهیزات متنوع و پشتیبانی از وسایل نقلیه متنوع برای سفر تو دنیای بازی، Free Fire رو به یکی از بازی‌های محبوب تبدیل کرده است. برای خرید جم Free Fire  می‌توانید از سایت دیکاردو اقدام کنید.
Agar.io
بازی‌هایی که پسوند iO دارند به دلیل رقابت نزدیک، آنلاین بودن و سادگی از جمله‌ی محبوب‌ترین‌های گوگل پلی و اپ استور هستند. در این بازی باید تلاش کنید تا با خوردن بقیه‌ی سلول‌ها که همان بازیکنانی از سراسر جهان هستند، به بزرگ‌ترین سلول دنیا تبدیل شوید. به لطف کنترلرهای لمسی ساده، Agario یکی از اعتیادآورترین بازی‌ها برای تجربه کردن است. شما می‌توانید برای خرید سکه Agario با قیمت فوق‌العاده وارد سایت دیکاردو شوید.
Hopeless Land
Hopeless Land از ۱۲۱ بازیکن به صورت همزمان برای حضور در نبردی خونین پشتیبانی می‌کند. امکان کنترل هلیکوپتر، قایق، خودرو یا موتورسیکلت از یک طرف و حضور سلاح‌های متنوع از طرف دیگر، دست بازیکنان Hopeless Land را برای رقابت باز گذاشته است. به کمک جم‌ها می‌توانید آیتم‌ها شخصی‌سازی متنوعی را در Hopeless Land به‌دست بیاورید که ظاهر شما را از سایر بازیکنان متفاوت می‌کند. اگر Hopeless Land را بازی می‌کنید به هیچ عنوان جم‌های این بازی را از دست ندهید.  برای خرید جم Hopeless Land به سایت دیکاردو مراجعه کنید
Lord Mobile
استراتژی بازها حتما با نام Lords Mobile: Battle of the Empires آشنا هستند. استودیوی IGG‌ تاکنون توانسته با پشتیبانی قدرتمند بیش از ۱۰۰ میلیون بازیکن را با توجه به آمار فروشگاه گوگل پلی برای نصب Lord Mobile ترغیب کند. در این بازی باید سعی کنید به مرور قلمرو مخصوص خودتان را گسترش دهید و با یافتن قهرمان‌های مختلف، ارتقاء ارتش و ساختمان‌ها و پیروزی در نبردهای نفس‌گیر با سایر بازیکنان پیشرفت کنید. نبرد به صورت Real-Time با سایر بازیکنان جهان، مبارزات PvP نفس‌گیر، امکان ساخت و ارتقاء ساختمان و در نهایت قابلیت ساخت اتحاد و دعوت از دوستان تنها بخشی از ویژگی‌های این بازی هستند. برای خرید جم  Lord Mobile وارد سایت دیکاردو شوید.
Rules of Survival
در کنار پابجی و فورتنایت می‌توانیم بازی Rules of Survival  را یکی از محبوب‌ترین آثار سبک بتل رویال معرفی کنیم. برخلاف برخی بازی‌های اکشن و بقا که از ۱۰۰ بازیکن همزمان پشتیبانی می‌کنند، در بازی Rules of Survival شاهد حضور ۱۲۰ بازیکن در حالت تک نفره یا اسکوئاد آن هم به صورت همزمان در یک جزیره هستیم. به لطفا خریدهای درون برنامه‌ای، در Rules of Survival‌ می‌توانید اسکین‌های مختلفی رو خریداری کنید و با ظاهری متفاوت در بازی حضور پیدا کنید. برای خرید جم Rules of Survival  وارد سایت دیکاردو شوید .
 
Soccer Stars
بیش از  ۵۰ میلیون بار دانلود، بازی ستاره‌های فوتبال را به یکی از محبو‌ب‌ترین بازی‌های سبک فوتبال پلتفرم اندروید تبدیل کرده است. امکان شرکت در تورنمنت‌های هیجان‌انگیز، رقابت‌های آنلاین و قابلیت بازی دوستان چندی از خصوصیات بازی Soccer Stars هستند. در  Soccer Stars امکان رقابت در دسته‌های مختلف نیز فراهم شده است. به این ترتیب با برداشتن تیم‌هایی از سرتاسر جهان و شخصی‌سازی آنها می‌توانید دست بالا را نسبت به سایر بازیکنان پیدا کنید و در رقابت پیروز شوید.  برای خرید جم و پول Soccer Stars  وارد سایت دیکاردو شوید.
 
خبر خوب برای کاربران خوب زوم جی، شما می‌توانید با استفاده از کد تخفیف زیر با پنج درصد تخفیف جم‌های بازی مورد نظرتان را خریداری کنید:
کد تخفیف: ‌ zoomg_off
 
در فروشگاه دیکاردو، آسان‌تر جم‌، سکه و گیفت بازی‌های آنلاین را خریداری کنید
خرید سریع و تضمینی جم، سکه و گیفت بازی‌های آنلاین در دیکاردو