خرید ممبر تلگرام – خرید فالور و لایک اینستاگرام

این روز ها تمامی کسب و کار ها نیاز به ممبر تلگرام دارند، چرا؟ چون یکی از مهم‌ترین عوامل افزایش اعتبار در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی داشتن صفحات و کانال‌های تلگرامی با ممبر زیاد است از این رو تیم زر ممبر با ارائه راه‌ها و سرویس‌های بسیار کاربردی برای افزایش ممبر تلگرام این موضوع را برای کسب و کار ها بسیار ساده کرده است.

 

داشتن یک کانال و یا گروه تلگرامی امروزه یکی از اجزای جداناپذیر برای کسب و کارها شده است؛ اما چه چیزی میتواند کانال شما را به محبوبیت بالا و در نتیجه به فروش بیشتر برساند؟!

بالا بودن تعداد ممبر میتواند یکی از عوامل محبوبیت کسب و کار شما در تلگرام باشد اما چیزی که در این بین حائز اهمیت است تعداد بالای ویو است. مسلما هر چه تعداد بازدید پست های شما بیشتر باشد در چشم مخاطبان خود محبوب تر جلوه میکنید و این اولین گام برای جلب اعتماد مخاطبان جدیدی است که قصد ورود به کانال شما را دارند.

 

اگر به تازگی کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کرده اید طبیعی است که میزان بازدید پست های شما پایین باشد.

با خرید ممبر تلگرام  می توانید اعتماد مخاطب را جذب کنید و راه پیشرفت را هموار سازید.

افزایش ممبر تلگرام می‌تواند با توجه به نوع کسب و کار و بیزینس متفاوت باشد ولی عمده دلیل این کار، افزایش فروش برای کسب و کار ها و افزایش درامد برای کانال‌های محتوا محور مثل کانال‌های خبری، کانال‌های تفریحی و… است. بگذارید با یک مثال این موضوع را برای‌تان ساده‌سازی کنم، فکر کنید که کانال تلگرامی پوشاک دارید، اعضای فعلی کانال‌تان ۲۰۰ نفر است، اگر یک مشتری وارد کانال شما شود و حتی از نوع پوشاکی که شما ارائه می‌کنید هم خوشش بیاید اما خرید نکند، به نظر شما یکی از دلایلی که این مشتری از شما خرید نکرد، چه چیزی می‌تواند باشد؟

با توجه به تحقیقاتی که روی کانال‌های مختلف انجام داده‌ایم از عمده دلایل این موضوع، عدم داشتن ممبر کافی و بازدید کافی کانال است! جالب است نه؟ وقتی که تعداد ممبر کانال بالاتر می‌رود و به تناسب آن بازدید هم افزایش میابد، کاربران بیشتری به آن کانال اعتماد می‌کنند و این موضوع بیشتر بار روانی دارد و مشتری به صورت ناخوداگاه در ذهنش این موضوع نقش می‌بندد که این کانال تعداد ممبر بالایی دارد و مشتریان زیادی این برند را دنبال می‌کنند پس قابل اعتماد است.

فالوور چیست؟

فالوور به معنای دنبال کننده است، فالوور اینستاگرام به افرادی می‌گویند که پیج اینستاگرام شما را دنبال می‌کنند تا از فعالیت شما آگاه باشند.

خرید فالوور

زمانی که شما مطلبی در پیج خود می‌گذارید مطالب شما برای فالوور های شما به نمایش گذاشته می‌شود و آنها می‌توانند آن را لایک یا کامنت بزارند.

چرا فالوور بخریم؟

بهترین استراتژی برای افزایش محبوبیت در اینستاگرام خرید فالوور است. شما با خرید فالوور زمینه را برای جذب فالوور باکیفیت و واقعی و فعال ایجاد خواهید کرد که این‌یک امتیاز به شمار می‌آید.

یکی مرد جنگی به از صد هزار! در دنیای اینستاگرام، این را ما این‌گونه معنی می‌کنیم که اگر صفحه فروش شما فالوور زیاد داشته باشد باعث اعتماد بیشتر و تبدیل‌شدن فرد به مشتری و این بهتر از نمایش صفحه شما به صدها نفر و بی‌نتیجه ماندن آن است.

نوشته دیگر :   انواع کیسه باد کامیون و تریلی

مردم زمانی که می‌بینند شما فالوور زیادی دارید خودبه‌خود شمارا دنبال می‌کنند و بیشتر موردتوجه مردم قرار می‌گیرید. شما با خرید فالوور برای یک صفحه تجاری، درواقع راه «بازاریابی اینستاگرامی» و«جذب مشتری از طریق اینستاگرام» را طی خواهید کرد.

 

خرید فالور اینستاگرام

اگر یک کاربر عادی در اینستاگرام باشید و فقط دوستان، آشنایان، برندهای مورد علاقه و سلبریتی‌هایتان را فالو می‌کنید و قصد کسب درآمد از این طریق را ندارید، افزایش فالوور برای شما موضوع مهمی نخواهد بود. اما اگر به اینستاگرام به چشم یک منبع درآمد نگاه می‌کنید؛ آنگاه یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین وظایف شما به عنوان ادمین پیج این است که بتوانید تعداد فالوور‌های پیج را افزایش دهید. البته این افزایش فالوور فقط و فقط زمانی ارزشمند است که بتوانید فالوور واقعی به پیج خود اضافه کنید. اضافه کردن فالوور‌های فیک هیچ ارزشی برای شما نخواهند داشت. اما افزایش فالوور به چه روش‌هایی امکان پذیر است؟

افزایش فالوور به روش ارگانیک

ابتدایی‌ترین راه پیش‌روی شما این است که با استفاده از روش‌هایی مانند تولید محتوای خوب تصویری و ویدئویی، نوشتن کپشن‌های خوب و استوری‌های جذاب تعداد دنبال‌کننده‌های خود را افزایش دهید. در این روش باید زمان زیادی را صرف کنید و همچنین از تکنیک‌های تولید محتوا و کارکردن با نرم‌افزارهای ویرایش تصویر و ویدئو مانند فتوشاپ و پریمیم مطلع باشید تا هزینه‌ی تولید محتوا را نپردازید. یکی از نکات مثبت افزایش فالوور با این روش این است که فالووری که به دست می‌آورید کاملا ارگانیک بوده و به صورت کاملا هدفمند وارد پیج شما می‌شوند. اما از معایب آن می‌توان به مدت زمان زیاد آن برای خروجی گرفتن اشاره کرد.

استفاده از ربات‌ها

ربات‌های اینستاگرامی یکی دیگر از ابزارهایی هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید تعداد فالوورهای خود را بالا ببرید اما چگونه؟ همانطور که می‌دانید یکی از راه‌های افزایش فالوور این است که به طور روزانه و منظم افرادی را فالو و لایک کنید. این موضوع سبب می‌شود که توسط افراد دیگر دیده شده و متقابلا توسط آن‌ها فالو شوید. حال می‌توان این عمل را به صورت اتوماتیک وار به ربات اینستاگرام واگذار کرد. نتیجه‌ای که با ربات‌ها دریافت می‌کنید کمی از روش تولید محتوا سریع‌تر است با این حال پیشنهاد می‌شود که اگر از روش ارگانیک استفاده می‌کنید بهتر است که از ربات‌ها به عنوان یک مکمل بهره بگیرید.

استفاده از روش خرید فالوور

خرید فالوور راه صد ساله را به یک شبه تبدیل می‌کند و باعث افزایش فروش و رسیدن به سود کلان می‌شود. خرید فالوور بهترین روشی است که شما می‌توانید لایک ، کامنت ، بازدیدکننده و مشتری به‌صورت همزمان بهبود ببخشید و همچنین مشتریان زیادی جذب کنید شما با خرید فالوور به پیشرفت پیجتان کمک می‌کنید.

 

باید بپذیریم که کاربران، امروزه به کانال‌های با فالوور پایین حتی باوجود بهترین مطالب اهمیتی نمی‌دهند و سری از انجا لفت می‌دهند و ترجیح می‌دهند، وارد پیجی با عضو بالا شوند.