بهترین روش مهاجرت به کانادا : مهاجرت از طریق کار به کانادا

مهاجرت از طریق کار به کانادا

مهاجرت به کانادا

از آنجایی که کانادا به یکی از محبوب ترین مقاصد مهاجرتی در جهان تبدیل شده است، روش های مهاجرتی بسیاری را برای متقاضیان فراهم کرده است تا آنها بتوانند با دریافت انواع ویزای کانادا به این کشور سفر کنند.

بهترین راه مهاجرت به کانادا کدام است؟ مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری از طریق برنامه نیروی کار ماهر Skilled Worker، سرمایه گذاری در کشور کانادا، مهاجرت از طریق استارتاپ و کارآفرینی از بهترین راه های مهاجرت به کانادا هستند.

بسته به شرایط تحصیلی، خانوادگی، شغلی و اقتصادی هر شخص، برای مهاجرت کانادا روش های متفاوتی وجود دارد که در زیر به معرفی بهترین این روش ها می پردازیم:

لازم به ذکر است که داشتن درخواست کاری از سوی یک کارفرما در کانادا (Job offer) می تواند امتیاز مثبتی برای این نوع مهاجرت و در نهایت دریافت اقامت دائم کانادا به حساب بیاید.

هزینه دریافت ویزای کاری در سال ۲۰۲۰ شامل هزینه های مربوط به سفارت کانادا است که متقاضیان باید بسته به نوع ویزای خود، آن را پرداخت نمایند. این هزینه برای هر فرد حدود ۴۰۰ دلار کانادا می باشد.

مهاجرت به کانادا از طریق کار، یکی از بهترین راه های مهاجرت کانادا و در عین حال دشوارترین روش دریافت ویزا می باشد. افراد متقاضی در این روش از طریق برنامه های (اکسپرس اینتری، برنامه استانی و خود اشتغالی) می توانند اقامت کانادا را بدست آورند. البته باید توجه کنید که در این روش، شرایطی چون سابقه کار، وضعیت تاهل، مدرک زبان و سن افراد مورد ارزیابی قرار می گیرد. همچنین جهت اخذ این نوع ویزا، ارائه مدارکی چون گذرنامه، مدارک شغلی و تحصیلی، گواهی سلامت، عدم سوء پیشینه، دعوتنامه و فرم های مربوطه پرشده ضروری است.

نوشته دیگر :   با مراحل ساخت شیشه رنگی بیشتر آشنا شوید

مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی

 

ویزای خود اشتغالی از دیگر راه های اقامت دائم کانادا می باشد که به افراد این امکان را می دهد تا بر اساس مهارت و تجربه شغلی خود، در کشور کانادا به اشتغال زایی بپردازند. البته در سال های اخیر به دلیل درخواست های بسیار زیاد برای این نوع مهاجرت، کشور کانادا محدودیت ها و شرایط خاصی در نظر گرفته که باعث شده افراد از شانس کمتری برای مهاجرت کانادا با این روش برخوردار باشند