قیمت کاشی ضد اسید | کویر | مرجان | البرز | تکسرام| سرامیک صنعتی ارزان

کاشی ضد اسید و قلیا دارای پوشش هایی با طول عمر زیاد و مقاوم در برابر شرایط بسیار خورنده شیمیایی، دماهای بالا، ضربات مکانیکی و سایش می باشند. این سرامیک ها هم چنین دارای مقاومت فشاری چند برابر بتن تقویت شده بوده و جهت محافظت سطوح در سخت ترین شرایط فرآیندی صنایع مختلف طراحی شده اند.

قیمت کاشی و سرامیک ضد اسید صنعتی

خاصیت ضد لغزش در بعضی از این سرامیک ها باعث افزایش ایمنی کارکنان و پایین آمدن احتمال کاهش بازدهی به دلیل وقوع سانحه می شود. اما در مدلهایی که خاصیت ضد لغزش را دارا نیست می توانید از مزیت نظافت و سشتشوی راحتر آن بهره ببرید.

 

تولید کنندگان سرامیک و کاشی ضد اسید

تولید محصولات ضد اسید کارخانجات البرز ، مرجان و تکسرام معمولا در اندازه های ۲۰x20 و ۳۰x30 می باشد که مناسبترین گزینه جهت استفاده در مکانهای کوچک و یا سرویس بهداشتی هست. اما اگر به دنبال سرامیک کف ضد اسید در ابعادی بزرگتر و با جلوه تر هستید، بهتر است که آنرا در کارخانه گرانیت کویر یزد جستجو کنید.

کاشی ضد اسید و قلیا به راحتی قابل شستشو بوده و گزینه ایده آلی جهت آزمایشگاه ها، انبارها، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع لبنی، نیروگاه‌ها، صنایع فلزی و متالوژی، صنایع غذایی و دارویی، کارخانجات صنایع شیمیایی و مواد شوینده، کاشی ضد اسید کارخانجات تولید کاشی ضد اسید کود شیمیایی، کارخانجات تولید و بازیافت سولفور و اسید سولفوریک و سرامیک ضد اسید مشابه که سطوح در معرض ریزش اسید و یا باز قرار دارند، است. قیمت کاشی ضد اسید از کاشی های معمولی خیلی بیشتر هست.

 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

 

قیمت خرید اینترنتی کاشی استخری البرز مرجان گلدیس | سرامیک استخر

در لیست قیمت کاشی استخری می توان نمونه های مختلف سرامیک استخر البرز مرجان گلدیس را با قیمت های مناسب جهت خرید اینترنتی مشاهده نمود. بخشی از ساخت استخر مربوط به تزیین و شخصی سازی آن با استفاده از انواع کاشی استخر برای کف و دیوارهاست. سرامیک یا کاشی دکوراتیو برای استخرهای خانگی چند وقتی است که محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده اند.

خرید اینترنتی کاشی استخری و سرامیک استخری

کاشی استخری در بازار به قیمت های نجومی پیدا می شوند. از این رو بهترین پیشنهادی که برای شما داریم خرید اینترنتی و مستقیم از کارخانه، این محصولات است. فروشگاه های اینترنتی که در ایران وجود دارند، در بسیاری از موارد به صورت مستقیم محصولات خود را از کارخانه خریداری می کنند. البته در کنار این که مستقیم خرید های خود را انجام می دهند، هزینه های انبار داری و کارگر و امثالهم را نیز نمی پردازند. تمامی این موضوعات سبب می شود که مشتری بتواند محصول را با قیمت بسیار مناسبی خریداری کند. سرامیک استخری نیز از این قاعده مستثنی نیستند و شما می توانید کاشی های البرز و یا مرجان را که بیشترین فروش در بین سایر کاشی استخر دارند، از فروشگاه های اینترنتی کاشی و سرامیک استخری خریداری کنید. فراموش نکنید که قیمت کاشی استخری در سایز های ۲۰ در ۲۰ هستند و کاشی استخری البرز در سایز های کوچک و قرار گرفته بروی توری هستند. قیمت کاشی استخر پس بر اساس نیاز خود و طرحی که در ذهنتان دارید، انتخاب کنید.

کاشی استخری

زیباترین انواع کاشی استخر با طرح های متنوع

انواع کاشی استخر طرح دار و سه بعدی برای تزیین و ساخت استخرهای خانگی به تازگی معرفی شده اند که نمونه شبیه به آن در هیچ استخر عمومی خارج از خانه دیده نمی شود. کاشی استخر مدل های بسیار متنوعی دارد که هر کدام در شکل و طرح تفاوت زیادی با یکدیگر دارند اما مدل های طرح داری که در این مطلب قرار است معرفی کنیم ظاهری به استخر خواهند داد که بعداز وارد شدن به استخر دیگر نمی خواهید از آن خارج شوید.

 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

کاشی و سرامیک های های ارزان قیمت

شما می توانید کاشی و سرامیک ارزان را در یزد و اصفهان بیابید. اما اگر هم قیمت و هم کیفیت برایتان مهم می باشد بهتر است که جستجوی خود را در کارخانجات یزد انجام دهید. کاشی ارزان قیمت از آنجا که بیشترین کاشی و سرامیک کشور در یزد تولید می شود، رقابت شدیدی برای قیمت در بین این کارخانجات وجود دارد و از طرفی باید کیفیت خود را بالا ببرند تا در این میدان رقابت عقب نمانند.

کاشی و سرامیک ارزان

خرید کاشی ارزان قیمت

برای خرید سرامیک ارزان قیمت همراه با کیفیت خوب باید موارد زیر را رعایت کنید:

۱- ابتدا باید متراژ درخواستی خود را بالا برید، حداقل ۵ پالت یعنی حدود ۵۰۰ متر مربع

نوشته دیگر :   اتو مخزن دار چیست ؟ و بهترین مدل اتو بخار مخزن دار تفال

۲- ظرفیت کامیون نیز باید در نظر بگیرید، زیرا یکی از فاکتورهای مهم در پایین آوردن قیمت آن است که از تمام ظرفیت کامیون برای حمل بار استفاده شود. بعنوان مثال ظرفیت کامیون ۶ چرخ حدود ۵۰۰ مترمبع می باشد و ظرفیت کامیون ۱۰ چرخ حدود ۷۰۰ مترمربع و ظرفیت تریلی بالای ۱۰۰۰ مترمربع می باشد.

۳- خرید خود را باید بصورت نقدی انجام دهید.

۴- از آنجا که در خرید اینترنتی کاشی ارزان و سرامیک، شما نمی توانید طرح آنرا از نزدیک ببینید و فقط انتخاب از طریق تصاویری است که از طریق تلگرام برای شما ارسال می شود بنابرین طرح های پرفروش و عام پسند انتخاب کنید تا خیالتان در این مورد راحت باشد.

۵- نوع کاشی یا سرامیک خود را اعلام کنید تا موارد باصطلاح خوش قیمت برای شما ارائه شود و از بین آنها یکی را انتخاب نمایید.

 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

 

خرید بی واسطه اجر | فروش بلوک تیغه دیواری ۱۰ ۱۵ ۲۰| قیمت آجر سفال یزد

است بدانید که آجر سفال تیغه در شهرهای مختلف با نامهای متفاوتی شناخته می شود. از جمله به این قرار هست : | بلوک تیغه | تیغه سفالی | آجر تیغه ای | بلوک تیغه سفالی | بلوک سفال تیغه | سفال تیغه ای | آجر سفال تیغه | آجر سفال دیواری | بلوک دیواری | سفال دیواری | بلوک سفالی دیواری | سفال دیواری | تیغه دیواری |

قیمت آجر با توجه به اندازه و کیفیت آجر و شهر مورد نظر قیمت گذاری می شود. قیمت آجر سفال نیز به همین صورت می باشد.

قیمت آجر سفال

معیار تشخیص آجر تیغه سفالی خوب چیست؟

در هنگام انتخاب باید دقت شود که رنگ بلوک‌های سفالی یکنواخت و سطح آن بدون ترک باشد، گوشه‌های بلوک کاملاً قائم باشند. همچنین با توجه به وجود بلوک‌های سفال در ابعاد گوناگون، باید ابعاد واقعی بلوک مورد نیاز توسط  فروشنده مشخص شود تا قیمت آن به صورت دقیق مشخص گردد. همچنین با توجه به اینکه هزینه حمل معمولاً چشمگیر است باید ظرفیت کامیون‌های مختلف نیز در هنگام سفارش در نظر گرفته شود. برای انتخاب قیمت می بایست تعداد بلوک‌های تیغه در متر مربع برآورد گردد و قیمت هر متر مربع ملاک مقایسه قرار گیرد. لازم به ذکر است که بعضی کارخانه ها به علت کیفیت پایین دستگاههای تولیدکننده یا مواد بدون کیفیت ضخامت تیغه‌های آن را بیشتر در نظر می‌گیرند که باعث ازدیاد وزن می‌گردد.

 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

 

 

سرامیک سه بعدی | قیمت خرید کاشی سه بعدی آشپزخانه کف پوش دیوار سرویس

سرامیک سه بعدی و کاشی سه بعدی در سه نوع مختلف در بازار وجود دارد که قیمت هر کدام به قرار زیر است. قیمت هر متر مربع کاشی و سرامیک سه بعدی بین ۱۵۰۰۰ تومان تا بالای یک میلیون تومان متغیر است

نوع اول کاشی های سه بعدی:

نوع اول همان کاشی یا سرامیکهای معمولی هستند، با این تفاوت که طرح آنها یک طرح سه بعدی با تکنولژی چاپ دیجیتال می باشد. در حقیقت یک کاشی یا سرامیک هست با طرحی سه بعدی. کیفیت این نوع کاشی سه بعدی به جنس و نوع کاشی استفاده شده بستگی دارد.
قیمت این نوع کاشی ها اندکی از کاشی های غیر سه بعدی گرانتر هست و بستگی به جنس کاشی و نوع چاپ استفاده شده دارد. بسته به نوع کاشی یا سرامیک تولیدی قیمت هر متر مربع آنها بین ۱۰ هزار تومان تا ۲۰ هزار تومان می باشد.

لیست قیمت کاشی سه بعدی

نوع دوم کاشی های سه بعدی:

نوع دوم کاشی های سه بعدی همانند دسته اول هستند با این تفاوت که از طریق دستگاه چاپ یو وی یک طرح سه بعدی بر روی سرامیک سفید ساده چاپ می شود و روی آن لعاب داده می شود. که نسبت به نوع اول دارای طرح های متنوع تر و بزرگتر می باشد و از خطای دید بیشتری بهره می برند و نسبت به نوع اول کمی زیباتر و با جلوه تر به نظر می رسند. اما عیب این دسته آنست که از مقاومت سایشی کمتری نسبت به نوع اول و سوم برخوردارند.

قیمت هر متر مربع از این نوع کاشی های سه بعدی حدود ۲۵۰ هزار تومان می باشد و نسبت به نوع سوم کاشی های سه بعدی که در زیر توضیح خواهم داد مقرون به صرفه تر هستند.