خرید اینترنتی عسل خالص و کاملا طبیعی

درمان معده درد با عسل : تمام افرادی که دچار بیماریهای گوارشی هستند به نفعشان است که عسل طبیعی را جایگزین قند وشکر قرار دهند .

توصیه می شود مبتلایان به زخم معده عسل را در رژیم غذایی خود داشته باشند .

عسل خاصیت ملینی ملاینی دارد بنابراین افراد مبتلا به یبوست با یک رژیم غذایی مناسب ازعسل وضعیت بهتری خواهند داشت .

۲-بیماریهای دستگاه گوارش

درمان معده درد با عسل

درمان تقویت معده

روشهای درمان

الف-با آرد گندم و عسل و زعفران حلوا درست نموده و میل نمایید.

ب-پودر بالنگ را با عسل مخلوط نموده و مصرف نمایید آن تقویت کننده معده و احشاء می باشد.

ج-شیر و عسل برای معده بسیار نافع است و روده ها را نرم می کند به سالمندان توصیه می شود اگر می خواهند شیر در معده آنها سریعتر هضم شود با عسل میل نمایند.

درمان زخم معده

الف-انجیر و عسل را به نسبت مساوی مخلوط نموده و میل نمایید بسیار نافع است.

ب-۲۰ گرم برگ و ریشه کاسنی را بجوشانید و صاف کرده آن را با عسل صبح ناشتا دو فنجان میل نمایید.

درمان معده درد با عسل

خرما برای کبد چرب

نباید در مصرف خرما زیاده روی کرد، چرا که مصرف بسیار بالای آن موجب آسیب به کبد و طهال، افزایش فشارخون، جوش دهان و پوسیدگی دندان ها می شود. در خوردن آن افراط نکنید، چرا که دارای قند زیادی است در این صورت آنهایی که لوزالمعده حساس دارند یا آنهایی که بیماری قند در خانواده آنها وجود دارد باید کمتر از این میوه استفاده کنند.

چه افرادی باید در خوردن خرما احتیاط کنند :
۱-خوردن خرما برای دیابتی‌ ها، افراد مبتلا به سندرم متابولیک، بیماری‌ های قلبی و عروقی و تبخال زیاد توصیه نمی‌شود. خرما یکی از میوه‌هایی است که در رژیم غذایی هر فردی باید قرار بگیرد زیرا قند موجود در آن انرژی رسانی می‌کند. وی افزود: روزانه ۲ عدد خرمای متوسط برای دیابتی‌ها متناسب است و بیشتر از آن توصیه نمی‌شود. ساعدی خاطر نشان کرد: خرما برای دیابتی‌ ها، افراد مبتلا به سندرم متابولیک، بیماری‌های قلبی و عروقی و تبخال زیاد توصیه نمی‌شود.

نوشته دیگر :   فروشگاه اینترنتی تجهیز محیط | بزرگترین و به روزترین فروشگاه تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی

خرما برای کبد چرب

عسل و تقویت قوای جنسی: یکی از کاربردهای عسل که همه افراد به آن آگاه هستند تقویت قوای جنسی هست.

الف:در درمان انواع ناتوانی های جنسی (کندی و سستی نعوظ و……) عسل و زنجبیل موثر واقع میشود. مصرف زنجبیل برای هر وعده ۵ گرم (یک قاشق چایخوری) است که باید با یک استکان عسل مخلوط گردد و روزی سه قاشق مربا خوری مصرف شود.
ب: قرنفل. عود. فلفل. از هر کدام ۱۰ گرم نرم ساییده و با ۲۵۰ گرم عسل و یک گرم زعفران مخلوط کنید و روزی سه قاشق مربا خوری میل نمایید. برای دیر انزال شدن و سستی کمر نافع است.
ج:زعفران ۱گرم . زیره ۱۰ گرم. مغز گردو یا بادام ۱۰۰ گرم . همه را خوب بکوبید و با ۲۵۰ گرم عسل مخلوط نمایید و روزی دو قاشق غذاخوری بعد از صبحانه و شام میل نمایید. برای رفع ناتوانی جنسی و افزایش تمایل و قدرت جنسی بسیار مفید است.
د:قدامه شیرازی ۱۵ گرم . تخم شاهی و پیاز هر کدام ۵۰ گرم .همه را کوبیده با ۲۵۰ گرم عسل مخلوط نموده و روزانه سه قاشق مربا خوری میل نمایید. زیاد کننده شهوت است.
ه: کسانی که مبتلا به ضعف قدرت تناسلی . سرعت انزال و یا عدم نعوظ هستند اگر به مقدار ۲ جو مومیایی را در ۴۰ گرم عسل حل کرده و میل نمایند و سه روز ادامه دهند به حد اعلا از این بابت تقویت خواهند شد.
مومیایی دارویی است کمیاب و ذیقیمت و در مداوا سریع الاثر . بهترین نوع مومیایی آن است که از کوههای استان فارس به دست میاید هم خوراکی است و هم به صورت ضماد به کار میرود.
افراد مسن که به ضعف قوه باه مبتلا هستند . روغن زیتون عتیق را با عسل از هر کدام ۷۵ گرم مخلوط نموده . سه روز روزی سه قاشق مربا خوری بخورند یا یک قاشق چای خوری پودر تخم شاهی را با یک استکان عسل روزی سه بار هر با یک قاشق مربا خوری میل نمایند.

خواص زنجبیل و عسل برای مردان

عسل

عسل طبیعی هزارگیاه خالص و کاملا طبیعی می باشد و تماما توسط زنبور جمع آوری شده است!! ما از محصول خود کاملا اطمینان داریم و حتی اعلام میداریم کلیه خریداران میتوانند عسل هزار گیاه را تست کرده چنانچه طعم، کیفیت و خالص بودن عسل مورد تایید شما نبود، عسل خود را پس میگیریم. کلیه هزینه ها و مبالغ پرداختی شما مسترد خواهد شد.

 برای خرید عسل طبیعی مرغوب می توانید روی لینک زیر کلیک کنید

خرید عسل