بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کننده محصولات لبنی در استان مازندران با استفاده …

بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کننده محصولات لبنی در استان مازندران با استفاده  …

۴ – ۸٫ تشکیل ماتریس ارزیابی و تصمیم گیری ۷۴
۴ – ۹٫ بی مقیاس سازی ماتریس تصمیم گیری ۷۶
۴ – ۱۰٫ تشکیل ماتریس بی مقیاس موزون ۷۷
۴ – ۱۱٫ تعیین راه حل های ایده آل سود و هزینه ۷۸
۴ – ۱۲٫ تعیین فاصله هر معیار و گزینه تا ایده آل ۷۹
۴ – ۱۳٫ رتبه بندی نتایج ۸۰
فصل ۵ – جمع بندی و نتیجه گیری ۸۱
۵ – ۱٫ مقدمه ۸۱
۵ – ۲٫ مروری بر فرضیه ها ۸۱
۵ – ۲ – ۱٫ بین آمیخته قیمت محصول لبنی و میزان فروش آن رابطه معناداری وجود دارد. ۸۱
۵ – ۲ – ۲٫ بین آمیخته کانال های توزیع و میزان فروش محصول رابطه معناداری وجود دارد. ۸۲
۵ – ۲ – ۳٫ بین آمیخته ترفیع و میزان فروش محصول رابطه معناداری وجود دارد. ۸۲
۵ – ۲ – ۴٫ بین آمیخته محصول لبنی و میزان فروش آن رابطه معناداری وجود دارد. ۸۲
۵ – ۲ – ۵٫ بین آمیخته بازاریابی و میزان فروش محصول لبنی رابطه معناداری وجود دارد. ۸۲
۵ – ۲ – ۶٫ بین آمیخته محصول لبنی و اعتماد مصرف کنندگان رابطه معناداری وجود دارد. ۸۲
۵ – ۲ – ۷٫ بین آمیخته ترفیع و اعتماد مصرف کنندگان رابطه معناداری وجود ندارد. ۸۳
۵ – ۲ – ۸٫ بین آمیخته قیمت و اعتماد مصرف کنندگان رابطه معنا داری وجود دارد. ۸۳
۵ – ۲ – ۹٫ بین آمیخته کانال توزیع و اعتماد مصرف کنندگان رابطه معناداری وجود دارد. ۸۳
۵ – ۲ – ۱۰٫ بین آمیخته بازاریابی و اعتماد مصرف کنندگان رابطه معناداری وجود دارد. ۸۳
۵ – ۲ – ۱۱٫ بین میزان فروش محصول و اعتماد مشتریان رابطه معناداری وجود دارد. Error! Bookmark not defined.
۵ – ۳٫ تفسیر نتایج تحقیق ۸۳
۵ – ۳ – ۱٫ فرضیه. بین آمیخته قیمت محصول لبنی و میزان فروش آن رابطه معناداری وجود دارد. ۸۵
۵ – ۳ – ۲٫ فرضیه. بین آمیخته کانال های توزیع و میزان فروش محصول رابطه معناداری وجود دارد. ۸۵
۵ – ۳ – ۳٫ فرضیه. بین آمیخته ترفیع و میزان فروش محصول رابطه معناداری وجود دارد. ۸۵
۵ – ۳ – ۴٫ فرضیه. بین آمیخته محصول لبنی و میزان فروش آن رابطه معناداری وجود دارد. ۸۵
۵ – ۳ – ۵٫ فرضیه. بین آمیخته بازاریابی و میزان فروش محصول لبنی رابطه معناداری وجود دارد. ۸۵
۵ – ۳ – ۶٫ فرضیه. بین آمیخته محصول لبنی و اعتماد مصرف کنندگان رابطه معناداری وجود دارد. ۸۶
۵ – ۳ – ۷٫ فرضیه. بین آمیخته ترفیع و اعتماد مصرف کنندگان رابطه معناداری وجود ندارد. ۸۶
۵ – ۳ – ۸٫ فرضیه. بین آمیخته قیمت و اعتماد مصرف کنندگان رابطه معنا داری وجود دارد. ۸۶
۵ – ۳ – ۹٫ فرضیه. بین آمیخته کانال توزیع و اعتماد مصرف کنندگان رابطه معناداری وجود دارد. ۸۶
۵ – ۳ – ۱۰٫ فرضیه. بین آمیخته بازاریابی و اعتماد مصرف کنندگان رابطه معناداری وجود دارد. ۸۶
۵ – ۳ – ۱۱٫ فرضیه. بین میزان فروش محصول و اعتماد مشتریان رابطه معناداری وجود دارد. Error! Bookmark not defined.
۵ – ۴٫ پیشنهادات محقق ۸۶
پیوست الف – پرسشنامه رفتار خرید مشتریان ۸۸
منابع ۹۱
منابع فارسی ۹۱
منابع انگلیسی ۹۳
فهرست شکل ها
شکل ۱-۱٫ مدل مفهومی تحقیق ۷

این مطلب را هم بخوانید :
سامانه پژوهشی - اولویت‏بندی شاخص‏های ارزیابی رضایتمندی بازدیدکنندگان موزه ملی ایران- قسمت ۱۹

مدیر سایت