با پارک های کیش بیشتر آشنا شویم

بیشتر گردشگران و مسافران تور کیش در سفر خود از پارک های این جزیره  زیبا دیدن می کنند. پارک های جزیره کیش همواره مورد استقبال گردشگران واقع شده است. در این مطلب با پارک های جزیره کیش که بسیار پرطرفدار نیز هستند آشنا خواهید شد.
پارک دلفیناریم کیش
از بهترین پارک های جزیره کیش به شمار می رود که گردشگران تمایل دارند در سفر خود از این مجموعه بازدید کنند و از تماشای شیر دریایى شمالى، شیر دریایى جنوبى، گربه دریایى شمالى، گراز دریایى و پنگوئن لذت ببرند. باغ پرندگان نیز در چند قدمی این پارک واقع شده است. که شما این فرصت را خواهید داشت تا از گونه های خاص این مجموعه دیدن نمایید.
پارک شهر کیش
پارک شهر کیش در سال ۱۳۹۳ مورد استفاده قرار گرفته است. با وجود اینکه چند سالی از افتتاح این پارک می گذرد ولی توانسته است نظر گردشگران  را به خود جلب کند. شما هم اگر بلیط کیش را تهیه کرده اید و چمدانها را برای سفر به کیش بسته اید یادتان باشد بازدید از این پارک زیبا را در برنامه خود قرار دهید .  پارک شهر کیش دارای پوشش گیاهی گسترده و مجهز به تمامی امکانات رفاهی است و گردشگران می توانند لحظات شاد و مفرحی را در کنار خانواده در این پارک سپری کنند. وجود دریاچه ی مصنوعی و فضایی مناسب برای معلولین از ویژگیهای خاص این مجموعه به شمار می رود.
پارک مرجان کیش
پارک مرجان کیش در مجاورت بازار مرجان واقع شده است و از بهترین پارک های جزیره کیش به شمار می رود. گردشگران کیش این فرصت را خواهند داشت تا به دور از هیاهوی بازار از تماشای ساحل زلال و شفاف و طبیعت زیبای آن لذت ببرند و لحظات فراموش نشدنی را در خاطراتشان ثبت کنند.
پارک آهوان کیش
باغ وحش پارک آهوان جزیره کیش را می توان تنها باغ وحش کیش نامید که از فضایی بکر و پوشش گیاهی مناسب با جزیره کیش برخوردار است. پارک آهوان کیش در زمینی به مساحت ۲ هکتاری واقع شده است. ۱۷ قفس برای نگهداری از حیواناتی نظیر شیر، آهو، روباه، شغال، میمون های سنجابی، گوزن، اسب و چند گونه از پرندگان استرالیایی در بوستان آهوان در نظر گرفته شده است.
گردشگران جزیره قادر خواهند بود نظاره گر آهوهایی باشند که به صورت آزادانه و بدون هیچ محدودیتی در بوستان زندگی می‌کنند. وسایل بازی کودکان در این پارک به چشم می خورد. اگر شما هم جزو آن دسته از مسافرانی هستید که با دیدن این همه زیبایی جزیره مشتاق به سفر به کیش شدید اما نگران هزینه های سفر هستید ما به شما تور لحظه آخری کیش را پیشنهاد میکنیم . با استفاده از این تورها که اعلب در لحظات آخر توسط آژانسهای مسافرتی ارائه میشود میتوانید هزینه های سفر خود را تا حد چشمگیری کاهش دهید .
پس فرصت را از دست ندهید و چمدانهای خود را برای سفر به کیش ببندید