چرا باید به این سواحل سفر کرد ؟

تور کیش ساحلی نقره ای، آفتابی درخشان، آسمانی آبی، آبهایی نیلگون، هوایی پاک و آرامشی بی نظیر، جزیره کیش را به مروارید خلیج فارس تبدیل کرده است.یکى از شگقتیهاى جزیره مرجانی کیش، سواحل آن است سواحلی نقره فام.خاک کیش دارای ساخت مرجانی است و با رنگ نقره فام در زیرآفتاب از درخشندگی خیره‌کننده‌ای برخوردار است. این ویژگی را بسیاری از سواحل دنیا که از ماسه خاکستری پوشیده شده اند، ندارند. آب دریا در ساحل این جزیره شفاف و روشن است و تا فاصله‌ای دور می توان کف دریا را به راحتی تماشا کرد. کارشناسان محیط‌زیست این خاصیت را به وجودمرجان‌ها در پیرامون جزیره نسبت می دهند و معتقدند که مرجان‌ها به صورت طبیعی موجب تصفیه آب و شفافیت و زیبایی سواحل جزیره هستند.کیش به نسبت وسعت خود دارای یکی از وسیع ترین ساحل هاست و در دنیا کمتر ساحلی را می توان یافت که به وسعت سواحل کیش قابل استفاده باشد و مسافران بتوانند با آرامش و دور از غوغاهای سواحل معروف در آن به استراحت بپردازند.ماهی‌ها و دیگر آبزیان موجود در سواحل کیش، استثنایی‌ترین ویژگی این جزیره به شمار می‌روند. ماهی‌های تزیینی و بسیار زیبا که در آب‌های حاشیه کیش غوطه‌ور هستند و وجودشان را از تماشاگران پنهان نمی‌کنند، از جاذبه‌های استثنایی کیش به حساب می‌آیند و می‌تواند مسافران را ساعت‌ها سرگرم کنند. در عین حال مرغوب‌ترین ماهی‌های خوراکی کشور نیز در همین سواحل توسط شرکت صید کیش و بومیان ماهیگیر صید می شود. علاقمندان به ماهیگیری می توانند در سواحل جنوبی و غربی جزیره به صید بپردازند.ساحل کیش از کم خطرترین سواحل دنیاست. آب‌های ساحلی کیش فاقد کوسه خطرناک بوده و استفاده از آب دریا کاملا بی خطر است. لازم به یادآوری است، کوسه‌هایی که بعضا در ساحل کیش دیده می شوند از ماهی های کوچک تغذیه می‌کنند و برای شناگران خطری ندارند. ساحل کیش از آن نوع سواحل استثنایی است که هم در فصل سرد و هم در فصل گرم برای مسافران قابل استفاده می‌باشد وامکان ورزش‌های دریایی در آن فراهم شده است.
تور دبی اگر قصد سفر به دبی را دارید، بی شک سواحل دبی یکی از جاهایی خواهد بود که به آنها خواهید رفت و تفریحات فراوانی که در این سواحل دبی تدارک دیده شده اند را تجربه خواهید کرد. با کلیک بر نام هر کدام از سواحل دبی می توانید امکانات، تفریحات، ساعات باز بودن آنها، آدرس دقیق و هتل های اطراف آنها را مشاهده کنید.در میان سواحل دبی ساحل جمیرا دبی یکی از معروف ترین این ساحل ها می باشد. از امکانات مختلف ساحل جمیرا دبی می توان به انواع ورزش های آبی، پارک اختصاصی ساحلی برای کودکان، رفت و آمد بسیار آسان با مترو دبی و مسجد ساحل جمیرا دبی اشاره کرد که افراد غیر مسلمان هم می توانند از این مسجد بازدید کنند.ساحل برج دبی یکی دیگر از سواحل دبی می باشد که نزدیکی آن به برج العرب باعث شده تا آن را از روی همین برج نامگذاری کنند. از امکانات مختلف ساحل دبی می توان به حمام،  رختکن، پنل های خورشیدی برای شارژ گوشی های هوشمند، زمین های بازی مختلف از جمله زمین بازی والیبال و … اشاره کرد.ساحل جبل علی دبی از جمله سواحل دبی که به علت زیبایی طبیعی آن، گردشگران اروپایی و روسی را به سمت خود کشانده است، ساحل جبل علی دبی می باشد. ساحل جبل علی دبی در منطقه ای تاریخی واقع شده است و دسترسی مناسب آن به مراکز مختلف خرید و تفریح، هتل های مختلف دبی و همچنین وجود انواع ورزش های آبی باعث محبوبیت این ساحل به عنوان یکی از سواحل عمومی دبی شده است.ساحل جی بی آر دبی از دیگر سواحل دبی که در چند سال گذشته پیشرفت و رشد بسیار زیادی داشته، ساحل جی بی آر دبی می باشد. هر نوع تفریح و امکاناتی که برای یک ساحل در دبی قابل تصور باشد، در ساحل جی بی آر فراهم است. از امکان ورزش هایی چون کریکت و والیبال و تنیس ساحلی و فریزبی تا انواع ورزش های آبی چون جت اسکی و موج سواری و قایق رانی همه در ساحل جی بی آر دبی برای شما فراهم است. به اینها اینترنت رایگان وای فای، کافه ها، کیوسک ها، رستوران های بین المللی و بوتیک های مختلف را هم اضافه کنید و سپس در مورد سفر به دبی و دیدار از ساحل جی بی آر تصمیم بگیرید.ساحل سان ست دبیجالب است بدانید ساحل سان ست دبی که به آن ساحل ام سقیم هم می گویند، تنها ساحل دبی می باشد که عنوان باهوش ترین ساحل دنیا را به خود اختصاص داده است. علاوه بر امکاناتی که شما از هر کدام از سواحل دبی انتظار دارید، مناظر و افق های زیبای ساحل سان ست دبی، آن را به مقصدی برای عکاسی تبدیل کرده است. مزیت ویژه دیگری که ساحل سان ست به بعضی سواحل دبی دارد، این است که شما می توانید تا آخر شب در آب باشید و از شنا کردن شبانه در دریا لذت ببرید.
تور گرجستان از آنجایی که باتومی یک شهر بندری در کرانه دریای سیاه است اطراف آن سواحل بسیاری وجود دارند که مقصد گردشگران متعددی هستند.سواحل باتومی در نزدیکی نقاط شهری اغلب سنگی می باشند و برای قدم زدن بر روی سواحل نرم ماسه ای باید به اطراف شهرها سفر کرد.از جمله سواحل معروف باتومی می توان به ساحل سحر آمیز در ۶۰ کیلومتری بندر شمالی در منطقه اورکی اشاره کرد که ساحلی زیبا به رنگ قهوه ای و خاکستریست. ماسه های ساحل اورکی دارای خاصیت مغناطیسی هستند که روی ارگان های داخلی بدن مانند قلب و اعصاب و … اثر شفا بخشی دارند ، همچنین بر روی پوست و زیبایی نیز تاثیر گذارند بهمین دلیل اغلب افراد به این ناحیه سفر می کنند و ماسه های ساحل را بر روی بدن خود می مالند تا از اثر شفا بخشی آن استفاده کنند .پیشنهاد ما اینه که همه مخصوصا خانم های محترم سفر به این منطقه رو حتما در برنامه های بازدید خود جای دهند.
تور آنتالیا سواحل آنتالیا یکی از محبوب ترین نقاط ترکیه برای تعطیلات به شمار می رود.این ساحل علاوه بر نقاط توریستی مثل رستوران های بسیار عالی،مغازه ها و … دارای طبیعتی زیباست که همگان را به خود جذب می کند.آنتالیا، شهر ساحل و دریاست؛ روزهای درخشان، مثل خورشید و شب‌های آرام شبیه به مدیترانه؛ شهری با جمعیت جوان که اولین سکونت‌گاه‌های انسانی ترکیه را در خود دارد؛ شهر هیجان بازی‌های آبی و رستوران‌ها و کافه‌های سنگی.ساحل لارا، که یکی از پرطرفدارترین سواحل آنتالیاست، در شرق شهر واقع شده و بیشتر هتل‌های شهر هم توی همین منطقه هستند. در آنتالیا بهتر است نگران جای اقامت‌تان نباشید؛ در شلوغ‌ترین روزهای تعطیلات هم هتل پیدا می‌شود. هزینه‌ی اقامت در آنتالیا کلاً ارزان است، یعنی حتی لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌های این‌جا هم در مقایسه با مشابه‌شان در شهرهای دیگر دنیا، ارزان‌تر به نظر می‌رسند. هتل چهارستاره‌ی تر و تمیزی که امکانات سرگرم‌کننده‌ی خوبی هم داشته باشد، برای هر شب از پنجاه شصت‌هزار تومان به بالا قیمت دارد.دومین ساحل عمومی آنتالیا، مجموعه‌ی بزرگ کُنی‌آلتی است. کنی‌آلتی را جوری ساخته‌اند که از پیر و جوان و بزرگ کوچک، بتوانند تویش اوقات خوشی داشته باشند: یک پارک آبی هیجان‌انگیز دارد پر از وسایل و اسباب‌بازی‌های آبی، یک استخر دلفین دارد که دلفین‌های باهوش و زیبایی در آن هنرنمایی می‌کنند، یک شهر کوچک دارد که ماکت مینیاتوری ترکیه است و می‌توان تمام دیدنی‌های ترکیه را با اندازه‌ی ٢۵ برابر کوچک‌تر در آن دید، پارک جنگلی و محوطه‌ی بازی در کنار ساحل صخره‌ای و شنی‌ و رستوران‌ها و کافه‌های روبازش هم جان می‌دهد برای وقت‌گذرانی‌های طولانی.
تور استانبول وقتی پا به جزایر زیبای آدالار بگذارید، هیچ اثری از ماشین ها و موتورها نخواهید دید، انگار که به صدها سال پیش باز گشته اید. کالسکه های اسب به استقبال شما خواهند آمد و یا اگر بخواهید می توانید از دوچرخه ها برای گردش در جزیره استفاده کنید. به درون جزیره که بروید، خانه ها و کلبه های قدیمی را خواهید دید و درخت های کهنسال و وحشی شما را به وجد می آورند. قطعا یکی از مشهورترین سواحل شهر استانبول که در کناره دریای سیاه قرار گرفته است، ساحل بورک می باشد. در این ساحل چترها و تخت هایی می بینید که شما را برای استراحتی دلپذیر در کنار دریا ترغیب می کند. ساحل یک کیلومتری و طلایی بورک با امواج آبی و چشمنوازش، محلی مناسب برای تفریحات دریایی و ساحلی است. این بخش از دریا تا فاصله ۱۰۰ متری کم عمق است و می توانید روی آن برای شنا و آب بازی حساب کنید. ساحل دالیا یکی دیگر از ساحل های دوست داشتنی و محبوب استانبول است که در کناره دریای سیاه قرار دارد. در ساحل دالیا رستوران و کافه ای دریای به چشم می خورد که غذاهای دریایی و ترکی سرو می کند. دالیا گرچه ساحل کوچکی است، اما بخش تخت و چترها بر روی چمن و دریای تمیزش این ساحل را به گزینه ای مناسب بدل می کند. این ساحل تنها ۲۰ کیلومتر با شهر استانبول فاصله دارد.ساحل زیبای طلایی، محلی فوق العاده است که با طبیعتی چشمنواز احاطه شده و ۳ اسکله را در خود جای داده است. در اطراف ساحل کلبه هایی چوبی، رستوران و کافه، بوتیک هایی شیک و مدرن و دریاچه ای جذاب به چشم می خورد.ساحل طلایی که تنها ۱۵ کیلومتر با شهر استانبول فاصله دارد، محلی دوست داشتنی برای گذران چند ساعتی در کنار دریای سیاه خواهد بود. البته می توانید کلبه ها و سوئیت های کنار دریا را اجاره کنید و این خوشی و استراحت فرح بهش را به چند روز تعمیم دهید. وقتی ساحل نان استاپ را انتخاب می کنید، یعنی ساحلی شنی در انتظار شماست که  برای حمام آفتاب و میهمانی هایش شهرت دارد. این ساحل در کنار روستای کیلیوس استانبول قرار گرفته و جایی مناسب برای ورزش ها و تفریحات تابستانی است. می توانید در این ساحل به سراغ ورزش های هیجان انگیزی چون موج سواری و کایت سواری بروید.