چگونه در اینستاگرام یک برند موفق و پر رونق بسازیم

اینستاگرام یک پلت فرم رسانه ای اجتماعی است که مردم آن را به اشتراک می گذارند و مکان ها، محصولات و تجربه های جدید را کشف می کنند. در حقیقت، ۸۰ درصد از کاربران اینستاگرام به طور داوطلبانه با نام تجاری در افزایش فالوور اینستاگرام ارتباط برقرار می کنند. افراد با علامت های تجاری در اینستاگرام ۱۰ بیشتر از فیس بوک، ۵۴ بیشتر از Pinterest و ۸۴x بیشتر از توییتر درگیر هستند. در سمت چپ، ۷۱ درصد از مارک ها در اینستاگرام حساب می گیرند، زیرا زمانی که افراد دنبال یک نام تجاری ۷۵ درصد احتمال بیشتری دارند که اقدام کنند. (منابع: Adweek، BrandWatch، Instagram).

حضور فالوور اینستاگرام قوی و سازگار، آگاهی از نام تجاری را ایجاد می کند و روابط پایدار را ایجاد می کند که منجر به رشد ارگانیک در دراز مدت می شود. ضروری است که حضور داشته باشیم، اما نه فقط حضور، نام تجاری شما بایستی برجسته شود.

کوئل استودیوی خلاق ما و گروه تأثیرگذار است که مارک ها را ایجاد می کند و محتویات انگشت شست را در رسانه های اجتماعی ایجاد می کند. ما به مارک ها می توانیم استراتژی اینستاگرام خود را مشخص کنیم، نام تجاری کنیم و محتوا جذاب را که با جامعه آنها ارتباط برقرار می کند، تعریف کنیم.

حدود یک سال پیش یک راه اندازی به ما نزدیک شد زیرا آنها در دستیابی به پیروان مشکل داشتند. آنها تنها پس از شش ماه کار در آن توانستند یک هزار پیرو را جمع کنند و به نظر نمی رسید که از آن گذشته عبور کنند. در نگاه اول ما متوجه شدیم که خوراک خوبی دارند که تمام معیارهای بصری را جلب کرد اما استراتژی کسب آنها از دست رفته است. ما بیشتر کشف کردیم که قطع ارتباط زیادی با مخاطبان مورد نظر وجود داشت و تماشاگران به اندازه کافی ارتباطی نداشتند تا بتوانند به مدت طولانی در کنار یکدیگر باشند. ما با ایجاد و اجرای یک صدای مارک متمایز که به طور مستقیم به مصرف کنندگان اصلی برند صحبت می کرد، این موضوع را مورد توجه قرار دادیم. ما در طول رویدادهای مربوط به فرهنگی و تعطیلات، کمپین های تاثیرگذار، بازی های جذاب و تصاویری که محصولاتشان را عرضه می کردند، راه اندازی کردیم. در طی دوازده ماه، آنها ۵۳K پیروان را جذب کردند.

در زیر یک مروری مختصر درباره نحوه ایجاد حساب های پرطرفدار در Instagram برای مارک ها ارائه شده است.
کوئل جمعی

روند ما در مورد چگونگی ایجاد یک حساب سودآور در Instagram.

مرحله ۱: استراتژی

ما با همکاری با مشتریانمان پروژه ای را برای توسعه استراتژی نام تجاری خود برای اینستاگرام راه اندازی می کنیم. استراتژی پایه ای است که هر فرد داخلی و خارجی از آن برای استفاده از نام تجاری استفاده می کند. داشتن یک استراتژی قوی به همه اجازه می دهد تا به وضوح ببینند که چه نام تجاری شما نام دارد و چگونه آن را به جهان ارائه می دهد. ما کشف می کنیم که چه کلیدی باید برداشته شود و به بازار رقابتی نگاه کنیم تا ببینیم چگونه برند شما را از دیگران متفاوت می کند. در نهایت، تحقیقات مصرف کننده را انجام می دهیم تا ببینیم چه چیزی باعث الهام، انگیزه و تحریک آنها می شود. هنگامی که ما درک بهتر از پیام های نام تجاری، موقعیت، اهداف، مخاطبان هدف و اهداف را داریم، اطلاعاتی را که به یک بینش کلیدی دست یافته ایم تقسیم می کنیم. این اساس تصمیم گیری استراتژیک خواهد بود که نه تنها به توضیح داستان برند اجازه می دهد، بلکه پایه ای است که الهام بخش کار خلاق است. مهمترین مساله ای که باید بتوانید پاسخ دهید عبارتند از: “چرا کسی می خواهد در اینستاگرام شرکت من را دنبال کند؟”

نوشته دیگر :   قیمت بلیط هواپیما کودک و نوزاد چگونه محاسبه می شود؟

مرحله ۲: تن و صدای

هنگامی که استراتژی برند تعریف می شود، تن را برای حساب ایجاد می کنیم. تن اساسا شخصیت برند شما است که از طریق محتوای و زیرنویس بیان شده است. ایجاد یک صدای پایدار به پایه و اساس پیروی شما برند شما و وفاداری خواهد رسید. بر اساس تحقیقاتی که در مورد مخاطب هدف انجام می دهیم، می توانیم تعیین کنیم که آیا تن و صدا برای حساب یک دوستانه، سرگرم کننده، تحریک آمیز، الهام بخش، آموزنده، نوآورانه، متمایز و غیره خواهد بود.
هر قطعه محتوا توسط یک هنرمند دیگر ایجاد شد. لطفا برای دیدن اعتبارات خاص، بهkvelllife وwhitenweird مراجعه کنید.

در اینجا دو نمونه از حساب های سرپرستی در اینستاگرام (whitenweird وkvelllife) وجود دارد.

مرحله ۳: نگاه و احساس

هنگامی که ما لحن مارک را ایجاد کردیم، نگاه و احساس را تعریف می کنیم. نگاه و احساس حساب این است که چگونه ما بصری تون را بیان می کنیم. ما رویکردهای مختلف بصری (عکاسی، تصویرسازی، طراحی، صنایع دستی و غیره) و / یا سبکهای عکاسی (شیوه زندگی، استودیو و غیره) را بررسی می کنیم که با مخاطبان شما تداخل پیدا می کند و با روایت نام تجاری همخوانی دارد. مهم ترین عنصر عبارت است از ایجاد قوانین مراقبت و چسبیدن به آنها. با ایجاد زیبایی شناختی بصری بصری، نام تجاری شما یک وکیل احساسی و ارتباط با بینندگان را هدف قرار خواهد داد.

مرحله ۴: محتوا

گام بعدی این است که مفاهیم مربوط به محتوا را با اتصال به داستان تجاری و پیام رسانی مرتبط سازید. ما درک درستی از انسان را برای ایجاد محتوا که احساس خاصی را نشان می دهد و باعث می شود که کار شفاف باشد. علاوه بر این، انواع مختلفی از محتوا را برای تست فراهم می کنیم و ببینید چه افرادی بیشترین پاسخ را می دهند. ما در حال تلاش برای ایجاد محتوای زیبا است که سرگرم کننده و یا الهام بخش است در حالی که ارائه پیام تجاری و داستان. ما آموخته ایم که مردم از صحت یک رویکرد شگرف در برابر تبلیغات مستقیم قدردانی می کنند. ما متوجه شدیم که این نوع از مطالب بیشتر موفق است.

 

مرحله ۵: سازگاری

ثبات کلید است! این مهمترین بخش ایجاد یک حساب کاربری موفق است. با ایجاد قوانین حفاظت و سازگاری، حساب بانکی شما قابل تشخیص و قابل استفاده خواهد بود.

مرحله ۶: همکاری و فعال سازی

اینستاگرام جامعه فعال است، بنابراین برای ارتباط با تأثیرگذار و مارکهای که با اخلاق شما سازگار است، بسیار مهم است. در کوهل، ما به راه های خلاقانه برای ایجاد مشارکت، فعال سازی، کمپین های تاثیرگذار و همکاری با حساب های دیگر فکر می کنیم تا نام تجاری شما بتواند مواجهه و رشد کند.

گام ۷: از آن لذت ببرید!

ما مشتریان خود را تشویق می کنیم که از این پلت فرم برای ایجاد یک فضای سرگرم کننده برای جلب نام تجاری خود و ارتباط با افراد بسیار جذاب استفاده کنند.