دریافت وام بین المللی و انتقال سرمایه به خارج از ایران

بانک وسترن یونیون در سال ۱۸۵۱ تأسیس شد. این شرکت ارائه‌دهندهٔ خدمات مالی و ارتباطی است و مقر اصلی آن در مریدین، کلرادوایالات متحده قرار دارد.وسترن یونیون خدمات متنوعی از جمله انتقال وجه فرد به فرد، حواله پستی پول، پرداخت‌های تجاری و خدمات اقتصادی ارائه می‌دهد.
انواع وام :
وسترن یونوین ارائه کننده وام های گوناگونی ست. در واقع هر وام با توجه به موقعیت و شرایط درخواست کننده متفاوت است.
وام پیشرفت کسب و کار : این وام تنها به مشاغلی ارائه میشود که امکان گسترش به صورت بین المللی را دارا باشند.به عنوان مثال اگر شما یک گالری هنری داردی و قصد دارید یک شعبه در لندن افتتاح کنید، میتوانید از نوع وام استفاده کنید
وام سرمایه گذاری در کشور دیگر : این وام برای افرادیست که قصد مهاجرت از طریق سرمایه گذاری را دارند.به عنوان مثال اگر شما قصد دارید از طریق سرمایه گذاری با مبلغ ۲۵هزار یورو در آلمان ، برای دریافت اقامت اقدام نمایید ، میتوانید از این نوع وام استفاده کنید.
وام سرمایه گذاری بر روی بورس و سهام بین المللی: این وام برای معامله گران بازار سرمایه است.به عنوان مثال اگر شما یک معامله گر در بورس ایران هستید و قصد دارید فعالیت خود را به صورت بین المللی آغاز کنید، میتوانید از این نوع وام استفاده کنید.
شیوه دریافت وام بین المللی و خدمات فارکسر :
فارکسر یک کارگزاری و یک شرکت سرمایه گذاری ست.یکی از خدمات کارگزاری فارکسر ، حساب ویژه خوداشتغالی ست.در این حسابها معامله گران میتوانند پیشبینی های خرید و فروش بانکها بزرگ بین المللی را دریافت نمایند.این پیشبینی ها به صورت میانگین ماهیانه بین ۵ الی ۱۵ درصد بازدهی دارند که در صورت درخواست معامله گر، به صورت اتوماتیک روی اکانت گرفته میشود.در این حالت حساب معامله گر از طرف فارکسر بیمه شده، و چنانچه ماهی با ضرر همراه باشد، مبلغ به حساب معامله گر بازگشت داده میشود.
هر بانکی برای ارائه مبلغ وام نیاز به وثیقه دارد. از آنجایی که در حال حاضر امکان مبادلات مالی به صورت مستقیم بین شهروندان ایرانی و شرکت های امریکایی وجود ندارد ، شرکت فارکسر به عنوان واسطه به نیابت از شما اینکار را انجام میدهد.
راه حل ما :
دریافت مدارک و مستندات شما جهت بررسی امکان دریافت وام
افتتاح حساب خوداشتغالی در فارکسر(با سود ۱۵درصد ماهیانه)
دریافت وام به میزان مورد نظر تا ۱ ماه پس از افتتاح حساب
برداشت و بستن حساب خوداشتغالی پس از پایان دوره بازپرداخت
نکته ۱ – بازپرداخت وام شما به صورت اتوماتیک از حساب خوداشتغالی شما حذف میشود
نکته ۲ – کارمزد فارکسر ۵% میزان بازپرداخت ماهیانه شماست.
نکته ۳-اصل موجودی حساب خوداشتغالی شما در پایان بازپرداخت قابل برداشت است.
نکته ۴– میزان سود باقیمانده در هر ماه قابل برداشت میباشد و به صورت اتوماتیک در کیف پول شما ثبت خواهد شد.