ادامه تحصیل در کشور کانادا

تحصیل در کشور کانادا یکی از اهداف دانش جویان و دانش آموزان در سرتاسر دنیا است که سالانه آمار قابل توجهی از افراد را روانه این کشور کرده است.شاید شما جزو آن دسته از افرادی باشید که در هدف تحصیلی خود تحصیل در این کشور را داشته باشید.

تحصیل در کانادا

چرا تحصیل در کانادا ؟ شاید بد نباشید بدانید که چرا انتخاب بیشتر افراد در دنیا برای تحصیل کشور کانادا می باشد

  1. کیفیت آموزشی سطح بالا
  2. مدرک با اعتبار بالا در سرتاسر دنیا
  3. در لیست ده کشور برتر دنیا از نظر سازمان کلل متحد برای تحصیل
  4. رده هفتم کشوری مهربان و صلح جو در دنیا می باشد
  5. در گروه جی هفت جزو ۵ کشور برتر از نظر اقتصادی در دنیا می باشد
  6. شهر مونترال کانادا به عنوان ششمین شهر هوشمند دنیا می باشد.
  7. از نظر کیفیت زندگی در سایت News & World Report، رتبه اول را بدست آورده است.
  8. در رتبه هفتمین کشور شاد دنیا می باشد
  9. ۹۵ درصد از فارغ اتحصیلان دانشگاه های این کشور مشغول به کار هستند
  10. دومین کشور دنیا از لحاظ داشتن سیستم آموزشی
  11. شانس اخذ اقامت دائم بعد از تحصیل

در ادامه هفده دانشگاه ممتاز کانادا برای گرفتن پذیرش برای تحصیل در کانادا را بیان می کنیم:

  1. Dalhousie دانشگاه
  2. Laval دانشگاه
  3. Montréal School Higher Commercial Studies (HEC Montréal)
  4. دانشگاه مک گیل MCGILL دانشگاه
  5. McMaster دانشگاه
  6. Queen’s دانشگاه
  7. دانشگاه سایمون فریزر(Simon Fraser)
  8. Université de Montreal
  9. Université de Montreal Ecole Polytechnique
  10. دانشگاه Alberta
  11. دانشگاه British Columbia
  12. دانشگاه Calgary
  13. دانشگاه Guelph صرفاً در رشته های کشاورزی و دامپروری
  14. دانشگاه Ottawa
  15. دانشگاه Toronto
  16. دانشگاه Victoria
  17. دانشگاه Waterloo

بعضی از کالج های کانادا کالج داوسون کالج سنکا هزینه تحصیل در کانادا ۲۰۱۹ کانادا با اینکه یکی از کشورهای خوب و ویژگی هایی عالی برای آموزش و تحصیل دارد اما هزینه آن به مراتبط معقول تر از تحصیل در کشور های آمریکا و انگلیس می باشد. یکی از نکات جالب در کشور کانادا این است که دانشگاه ها بیشترین تاثیر در میزان هزینه تحصیل را دارد. سه معیار تاثیر گذار دانشگاه ها برای میزان شهریه :

  1. برنامه تحصیلی که دانشگاه ها ارائه می دهند
  2. دانشجوی بومی یا دانشگاه های غیر بومی
  3. مقطع تحصیلی شما

یکی از نکات مهمی که برای سال ۲۰۱۸ -۲۰۱۹ برای شهریه دانشجویان باید در نظر گرفت هزینه تحصیلی دانشجویان بومی ۳/۳ و هزینه دانشجویان غیر بومی ۶/۶ درصد افزایش پیدا کرده است. مقاله های مرتبط با تحصیل در کانادا: انواع بورسیه های کانادا بورسیه تحصیل در کانادا مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل بهترین دانشگاه های کانادا در سال ۲۰۱۸ تحصیل در کانادا رابین افتخار گروه رابین رضایت متقاضیان و نتایج درخشان دانشجویان در تمامی مقاطع برای تحصیل در خارج از کشور بوده است. اکثر متقاضیان ما توسط دانشجویان پیشین مان معرفی شده اند چرا که احترام ، پاسخگویی ، سرعت و دقت در کار خط مشی اعضای گروه موسسه بین المللی رابین برای تحقق شعار ” موفقیت دانشجو هدف ماست” می باشد . بخشهای متفاوت گروه رابین(لاوند شامل : بخش مشاوران ، بخش پذیرش تحصیلی و ویزا ، بخش بازاریابی ، بخش مالی و ارز، بخش اداری و بخش IT با ارائه کار تخصصی در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه شما را در رسیدن به هدفتان برای ادامه تحصیل در کشورهای مقصد یاری می کنند .

ادامه تحصیل در کشور استرالیا

تحصیل در کشور استرالیا این روزها یکی از اهداف دانشجویان و داشن آموزان کشور عزیزمان ایران می باشد.اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که می خواهید کشور استرالیا را برای ادامه تحصیل انتخاب کنید خواندن این مقاله را از دست ندهید. در ادامه دلایلی را که این کشور برای تحصیل و زندگی انتخاب می شود را برای شما بیان می کنیم.شاید جالب باشد که بدانید پنج شهر کشور استرالیا در ۳۰ شهر برتر دنیا برای ادامه تحصیل از نظر هزینه زندگی , استخدام کار دانشجویی, و کیفیت زندگی مناسب قرار دارد. تحصیل در استرالیا امتیاز قابل توجهی که دانشگاه های استرالیا در بین همه دانشگاه های دنیا کسب کرده ۹۲٫۶ می باشد که رده چهارم در جهان است.یکی از نکات جالب و قابل توجه برای دانشگاه های استرالیا این است که این دانشگاه های در رزومه خود ۱۵ جایزه نوبل, صد ها جایزه علمی و اختراعات مهمی چون جعبه سیاه هواپیما , اینترنت نوع وایرلس , … می باشد.ویژگی های مهم برای دانشجویان بین المللی یکی از ویژگی های مهم برای دانشجویان خارجی مقیم در استرالیا این است که آنها می تواند بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه های خود برای دریافت اقامت دائم و شغل مناسب در این کشور اقدام کنند.یکی از آمار های مهم در این زمینه رضایت ۸۶ درصدی دانشجویان مقیم این کشور برای تحصیل می باشد. کشور استرالیا رتبه سوم در بین کشورهایی که بیشترین دانشجویان بین المللی را پدیرا می باشند را دارا می باشد. آمارهای مهم که کشور استرالیا به خود اختصاص داده است.

  1. شهر آدلاید استرالیا به عنوان پنجمین شهر مناسب برای زندگی در بین ۱۴۰ کشور دنیا
  2. رتبه نهم مهربانترین و صلح جوترین کشور دنیا
  3. در بین ۱۰۰ دانشکاه های برتر دنیا ۷ دانشگاه استرالیا قرار دارند
  4. رتبه ۵ در ۳۵ کشور عضوOECD (همکاری و توسعه اقتصادی) در زمینه داشتن توانایی دانش آموختگان دانشگاه ها
نوشته دیگر :   با تفاوت های نرم افزار لایت روم و فتوشاپ بیشتر آشنا شوید

هزینه های زندگی در استرالیا شما که به عنوان دانشجو یا دانش آموز می خواهید به این کشور برای تحصیل بروید اگر کسی را داشته باشید که قبلا در استرالیا تحصیل کرده باشد می توانید از تجربیات تحصیل در استرالیا استفاده کنید. اما اگر نه بهتر است بدانید چه هزینه هایی را باید تقبل کنید:

  1. مقطع تحصیلی که میخواهید در آن به تحصیل بپردازید

مقاطع تحصیلی که در استرالیا می توانید برای تحصیل در آن اقدام کنید از پیش دانشگاهیی شروه و به دکتری ختم می شود.مسلما مقاطع تحصیلی بالاتر دارای هزینه بالاتر ی هستند.

  1. رشته مورد نظر شما برای تحصیل

یکی از مواردی که در هزینه تحصیل شما بسیار تاثیر گذار است رشته ای است که شما برای تحصیل انتخاب می کنید .

  1. دانشگاه محل تحصیل

یکی از موارد مهم این است که دانشگاه شما در کدام شهر است .یعضی از شهر های استرالیا کلا هزینه زندگی چه دانشجو باشید چه نباشید گران است.شهرهای کم جعیت چون سیدنی ,آدلاید ارزانتر از شهرهایی مثل پرت می باشند. دانشگاه های برتر استرالیا:

  1. Australian National University
  2. Monash University
  3. The University of New South Wales
  4. The University of Queensland
  5. The University of Sydney
  6. The University of Western Australia
  7. University of Adelaide
  8. University of Melbourne
  9. Macquarie University

تحصیل در استرالیا با موسسه رابین افتخار گروه رابین رضایت متقاضیان و نتایج درخشان دانشجویان در تمامی مقاطع برای تحصیل در خارج از کشور بوده است. اکثر متقاضیان ما توسط دانشجویان پیشین مان معرفی شده اند چرا که احترام ، پاسخگویی ، سرعت و دقت در کار خط مشی اعضای گروه موسسه بین المللی رابین برای تحقق شعار ” موفقیت دانشجو هدف ماست” می باشد . بخشهای متفاوت گروه رابین(لاوند شامل : بخش مشاوران ، بخش پذیرش تحصیلی و ویزا ، بخش بازاریابی ، بخش مالی و ارز، بخش اداری و بخش IT با ارائه کار تخصصی در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه شما را در رسیدن به هدفتان برای ادامه تحصیل در کشورهای مقصد یاری می کنند .

ادامه تحصیل در کشور لهستان

کشور لهستان به عنوان یک کشور حوزه شنگن واقع در مرکز اروپاست‌.در این کشور دانشگاه های انگلیسی زبان متعددی با سطوح کیفی و قیمت های بسیار مناسبی قرار دارند که میتوانند گزینه مهمی برای دانشجویان علاقه مند به تحصیل در خارج از کشور و دریافت اقامت یک کشور اروپایی باشند.کشور لهستان با وجود سطح بالای زندگی و دانشگاه، از نظر هزینه نسبت به سایر کشورهای اروپایی از جمله آلمان ،هلند ، دانمارک و اتریش ، بسیار مناسب تر میباشد.برای آشنایی بیشتر با این کشورو ثبت درخواست مشاوره برای بررسی امکان تحصیل در لهستان می توانید  وبسایت PolandStudy.net  و صفحات ما را در فضای مجازی دنبال کنید.

برای مشاوره با موسسه رابین کافی است فرم مشاوره تحصیلی جامع را در سایت rabin-education.com کامل کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.