پیچ و رولپلاک با طناب

آیا می دانید تا به امروز استفاده از پیچ و رولپلاک با طناب برای محکم کردن سنگ نما از بهترین روش های محکم سازی به شمار می آید؟ تعجب نکنید! استفاده از پیچ و رولپلاک با طناب بدون داربست روشی ارزان، آسان و مطمئن است. در این مقاله قصد ما این است که به طور دقیق و البته به زبان ساده ویژگی های پیچ و رولپلاک با طناب را مورد بررسی قرار دهیم.
ویژگی های مهم پیچ و رولپلاک با طناب
استفاده از پیچ و رولپلاک با طناب همانطور که از نامش پیدا بدون داربست صورت می گیرد. اگر ساختمان شما سنگ کاری شده باشد قطعاً در معرض یک سری عوامل از جمله باران، طوفان و زمین لرزه خواهد بود و حتی نشست زمین نیز سبب لق شدن سنگ و در نهایت تخریب ساختمان شما می شود. شهر تهران را در نظر بگیرید وجود آلودگی هوا خود یکی از دلایل بارش باران اسیدی است و باران های اسید دشمن سنگ نماهای ساختمان هستند و سبب ول شدن سنگ نماها می شود برای جلوگیری از این موضوع پیچ و رولپلاک با طناب بهترین روش محسوب می شود. این روش سرعت بیشتر از داربست داشته و البته فردی متخصص نیاز است که بتواند بر روی طناب سوار شود و خود را بر روی دیوار قفل نماید. استفاده از پیچ و رولپلاک با طناب سبب می شود که ساختمان شما از نوع حوادثی ایمن باشد.
مزیت های استفاده از پیچ و رولپلاک با طناب
قطعاً سوال می کنید علت محبوبیت پیچ و رولپلاک با طناب چیست و چه مزایایی سبب شده است که این روش بهترین روش برای اسکوپ سنگ محسوب شود؟ با ما همراه باشید.
۱- یکی از ویژگی های مهم این روش عدم نیاز به داربست است. نصب داربست بسیار پر هزینه بوده و فضای زیادی را اشغال می کند از طرفی عابری که از مسیر مورد نظر عبور می کنند در معرض خطر هستند، فردی که مشغول به کار بر روی داربست است امکان پرت شدن داشت و به این دلیل پیچ و رولپلاک با طناب می توانید جایگزین مناسبی باشد.
اما دلایل گفته شده تمام موضوع نیست!
۲- استفاده از پیچ و رولپلاک با طناب مستحکم ترین روش برای پیچ و رولپلاک تا به امروز محسوب می شود و این روش به صورتی است که فرد متخصص به راحتی می تواند توان نیروی خود را در زاویه ای صحیح به کار بگیرد.
۳- به جرات می توان گفت مهم ترین دلیلی که افراد به سراغ پیچ و رولپلاک کردن سنگهایشان نمی روند هزینه بالای این روش است که خوشبختانه پیچ و رولپلاک با طناب هزینه ها را به نصف کاهش می دهد و هیچ نوع هزینه اضافی در این مسیر وجود ندارد.
پیچ و رولپلاک با طناب و تأثیر آن بر روی ظاهر ساختمان
سوالی که قطعاً ذهن شما را نیز مشغول کرده است. استفاده از پیچ و رولپلاک با طناب سبب می شود که ظاهر ساختمان نا زیبا شود و به نوعی جای پیچ ها بر روی سنگ ها نمایان است، چه باید کرد؟
نگران نباشید. پس از اتمام کار بر روی پیچ ها از بتونه کاری های استاندارد استفاده می شود و رنگ استفاده شده دقیقا مشابه با رنگ سنگ شما خواهد بود این روند سبب می شود به ظاهر ساختمان هرگز لطمه ای وارد نشود. در استفاده از پیچ و رولپلاک با طناب از جنس ضد زنگ استفاده می شود و به نوعی این جنس سبب می شود که در برابر باران و رطوبت هیچ مشکلی ایجاد نشود. شما می توانید با استفاده از پیچ و رولپلاک با طناب به سادگی به مقاومت ساختمان خود با هزینه ای بسیار ارزان و مناسب کمک نمایید.
این روش توسط بزرگترین مهندسان در جهان مورد تأیید قرار گرفته است.
پیچ و رولپلاک با طناب
آیا می دانید برای خرید پیچ و رولپلاک بدون داربست بهتر است که یک سری اصول را به طور دقیق رعایت نمایید؟ در انتخاب پیچ و رولپلاک بدون داربست عموماً جنس، مدل، نوع و ابعاد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. قطعاً سوالاتی در ذهن شما وجود دارد مبنی بر اینکه آیا هر شخصی می تواند خود از پیچ و رولپلاک بدون داربست استفاده کرده و آن را نصب کند؟ آیا استفاده از پیچ و رولپلاک بدون داربست برای هر ساختمانی قابل قبول است؟ این مقاله پاسخ تمامی سوالات شما را به طور دقیق ارائه می دهد. در نظر داشته باشید برای خرید پیچ و رولپلاک بدون داربست باید بدانید بهترین گزینه کدام است.
اصول انتخاب پیچ و رولپلاک بدون داربست
یکی از موضوعاتی که در انتخاب پیچ و رولپلاک بدون داربست بسیار مهم است جنس سنگی است که قرار است بر روی آن پیچ کنید در نظر داشته باشید که سنگ ها ابعاد و به زبان صحیح تر قطر متفاوتی دارند این روند سبب می شود که سایز پیچ و رولپلاک انتخاب شده متفاوت باشد، در صورتی که سنگ با قطر زیادی همراه باشد باید از پیچ های پایه بلند استفاده شود به طوری که پیچ به طور کامل بتواند وارد سنگ شود و در واقع بر روی سنگ بنشیند. رولپلاک هایی که برای سنگ های با قطر کم استفاده می شود باید دهانه بیرونی محدودتری داشته باشد تا سبب خرد شدن سنگ و به نوعی ترک بر روی سنگ نشود.
نوع جنس و رنگ سنگ نما باید به طور دقیق انتخاب شود. رگه های موجود بر روی سنگ باید بررسی شود.
روش اجرای سنگ نما نیز بسیار مهم است.
تثبیت سنگ نما با پیچ و رولپلاک بدون داربست
برای تثبیت سنگ نما باید یک سری اصول به طور دقیق رعایت شود.
۱-       استفاده از دریل مناسب و قوی وهمینطور مته های چهار شیا ر
۲-       استفاده از الماسه با کیفی ت
۳-       استفاده از دریل چکشی سبک بالرزش کم و دارای دیم ر
۴-       تنظیم سرعت سوراخکاری درفرآیند پیچ و رولپلا ک
۵-       دقت سوراخ کاری با حداق ل ۶ میلیمتر و حداکثر ۷ میلیمتر
۶-       بکارگیری پیچ گالوانیزه با طول ۶سانتی متر درجه ی ک
۷-       مخفی کردن پیچ با بتونه های همرنگ
۸-       استفاده از چسب های اپوکسی وپلی یورتا ن
۹-       استفاده از بست های ال شکل درپیچ و رولپلاک بدون داربس ت
۱۰-   نصب سنگ های ریخته شده به روش چسب شده
مزایا و معایب پیچ و رولپلاک بدون داربست
استفاده از پیچ و رولپلاک بدون داربست هزینه های حاصل را به شدت کاهش می دهد. سبب می شود که فضای اشغال شده به حداقل برسد و برای ساختمان هایی که در کوچه های باریک قرار دارند و همینطور فضای کافی برای داربست است مناسب باشد.
استفاده از این روش خطرات حاصل از ریزش داربست را به حداقل می رساند.
از طرفی سبب می شود که کار سریعتر پیش برود در نظر داشته باشید که هر محصولی در کنار هزاران مزایا یک سری معایب نیز دارد. به عنوان مثال ساختمان هایی که به صورت خاصی طراحی شده است و پرتگاه های مختلفی دارند نمی توانند با استفاده از پیچ و رولپلاک بدون داربست به هدف خود برسند زیرا استفاده از طناب به نوبه خود سبب می شود که زاویه قرار گیرد فرد نصاب نامناسب بوده و خطرآفرین است اما به طور کلی طبق آمار دیده شده اینطور به نظر می رسد که پیچ و رولپلاک بدون داربست می توانید برای ۹۰ درصد از ساختمان ها قابل قبول باشد و تنها ساختمان هایی که دارای سنگ هایی با ترک شدید هستند در این دسته جایگاهی ندارند و باید در ابتدا فکری به حال سنگ های موجود شود.
عوامل مؤثر در قیمت پیچ و رولپلاک ساختمان با طناب
کلمه کلیدی اصلی: پیچ و رولپلاک ساختمان با طناب
آیا می دانید چه عو املی بر روی قیمت پیچ و رولپلاک ساختمان با طناب تأثیر دارد؟ قطعاً در انتخاب نوع پیچ رولپلاک ساختمان عوامل مختلفی تأثیر دارد اما بحث هزینه همیشه الویت بالاتری نسبت به گزینه های دیگر دارد. این مقاله ضمن معرفی ویژگی های پیچ و رولپلاک ساختمان با طناب عوامل مؤثر بر روی قیمت پیچ و رولپلاک ساختمان با طناب را نیز مورد بررسی قرار می دهد.
عوامل مؤثر در قیمت پیچ و رولپلاک ساختمان با طناب
قیمت پیچ و رولپلاک ساختمان با طناب به شرایط کاری بستگی دارد.
اولین شرط مهم نوع سنگ به کار رفته است. به عنوان مثال سنگ هایی با عرض ۴۰ سانتی متر که دارای نمایی صاف و بدون برجستگی هستند به صورت متر مربعی محاسبه ممی شود و قسمت ارزانتری نسبت به گزینه های دیگر دارند.
در صورتی که سطح ساختمان پوشید از شیشه و بالکن باشد و به نوعی متر مربع برای پیچ و رولپلاک ساختمان با طناب کاهش یابد در نهایت سبب کاهش قیمت پیچ و رولپلاک ساختمان با طناب می شود.
سنگ های ۲۰ سانتی متری و یا ۱۵ سانتی متری به این دلیل که نیاز است تعداد سنگ های بیشتری را در نظر بگیرند اغلب نیاز به تعداد بیشتری پیچ و رولپلاک دارند و این روند سبب افزایش هزینه می شود.
ساختمان هایی که دارای نماهای رومی هستند و قاب های پنجره برای آنها خصا بوده و از ستون های متعددی استفاده می کنند پیچ و رولپلاک ساختمان با طناب اغلب به صورت برش های ده سانتی به صورت نواری دورتادور ساختمان کشیده می شود که هزینه آن بیشتر از دو مورد قبل است.
دسترسی آسان به نما از دلایل مهم در ارزانتر بودن قیمت پیچ و رولپلاک ساختمان با طناب است.
عوامل مهم پیش از شروع پیچ و رولپلاک ساختمان با طناب
در ابتدا باید تیم های متخصص از ساختمان بازدید نمایند، باید تعداد طبقات مشخص شود و همینطور عرض ساختمان و سنگ های ریخته شده نیز برآورد شود. مشخص شدن عمر ساختمان در نرخ دهی بسیار تأثیر دارند و از عوامل پیش نیاز برای پیچ و رولپلاک ساختمان با طناب محسوب می شود. بازدید از ساختمان شما از سوی تیم های رایگان صورت می گیرد.
پس از بازدید می بایست جنس پیچ و رولپلاک ساختمان با طناب مشخص شود که بهترین گزینه استفاده از پیچ های گالوانیزه ضد زنگ است که دوام بیشتری داشته و می تواند کار را آسانتر نماید.
بهتر است که رنگ سنگ شما با رنگ پیچ های انتخاب هماهنگ باشد به این ترتیب برای پوشاندن پیچ ها دردسر کمتری خواهید کشید و این موارد از اصول مهم قبل از شروع کار پیچ و رولپلاک ساختمان با طناب محسوب می شود.
مشاوره لازم بری انتخاب پیچ و رولپلاک ساختمان با طناب
آسان استفاده از پیچ و رولپلاک ساختمان با طناب برای ساختمان من مناسب است؟ این سوال در ذهن تمامی افراد نقش می بندد. به این ترتیب سیستم های مشاوره آنلاین راه اندازی کرده ایم تا تیم های مشاور ما به سادگی پاسخ تمامی سوالات شما را بدهند. در نظر داشته باشید که استفاده از پیچ و رولپلاک ساختمان با طناب برای نود درصد از ساختمان با نتیجه قابل قبول همراه است به این ترتیب شانس شما برای استفاده از روش قدرتمند بسیار زیاد است. در نظر داشته باشید که مشاوره از سوی تیم های ما رایگان و بدون هزینه های اضافی است و شما می توانید به سادگی سوالات خود را بپرسید. در نظر داشته باشید که وجود سنگ های پر از ترک به طوری که با نصب پیچ و رولپلاک ساختمان میزان ترک خوردگی آنها بیشتر شود می تواند بسیار خطرناک باشد و بهتر است که در ابتدا فکری برای تعویض این سنگ ها نمایید.
مقایسه اصولی انواع پیچ و رولپلاک سنگ ساختمان
پیچ و رولپلاک سنگ ساختمان
به نظر شما پیچ و رولپلاک سنگ ساختمان چقدر اهمیت دارد؟ روش هایی که برای پیچ و رولپلاک سنگ ساختمان استفاده می شود کدام یک می تواند بهتر از دیگری به نظر برسد؟ چطور ممکن است با کمترین هزینه بتوانیم روند پیچ و رولپلاک سنگ ساختمان را به اتمام برسانیم؟
کار در ارتفاع و پیچ و رولپلاک سنگ ساختمان از دسته موارد مهم و همیشگی محسوب می شود که جا دارد یک بررسی دقیق در مورد انواع پیچ و رولپلاک سنگ ساختمان صورت پذیرد.
انواع پیچ و رولپلاک سنگ ساختمان
به طور کلی پیچ و رولپلاک سنگ ساختمان به دو دسته مهم تقسیم می شود، دسته اول استفاده از طناب برای پیچ و رولپلاک سنگ ساختمان است و دسته دوم مربوط به داربست خواهد بود.
در قدیم پیچ و رولپلاک سنگ ساختمان به وسیله داربست صورت می گرفت و این موضوع سبب شد که هزینه و زمان زیادی صرف باز و بسته کردن داربست صورت بگیرد از طرفی داربست ها برای کوچه های باریک و فضاهای محدود گزینه مناسبی نبودند وجود خطرات جدی در خصوص استفاده از داربست سبب شد که مهندسین به فکر استفاده از روش دیگری باشند که داربست را به طور کلی کنار بگذارد، در این بین پیچ و رولپلاک سنگ ساختمان با استفاده از طناب شروع به کار کرد و بررسی ها نشان می دهد که استفاده از طناب سبب می شود که هزینه ها تا حد بسیاری کاهش یابد و دیگر دشواری و خطرات استفاده از داربست نیز به حداقل برسد.
اهمیت استفاده از پیچ و رولپلاک سنگ ساختمان
بسیاری از ساختمان ها پس از مدتی دچار تحلیل شده و سنگ های نمای آنها نیز لق و فرسوده می شود، ترک خوردگی و جدا شدن سنگ ها سبب بروز خطرات مختلف و همینطور نازیبایی ساختمان می شود، به این ترتیب دوره ای از چسب های قوی در این مسیر استفاده شد اما نتایج حاصل آنطور که باید افاقه نکرد و با روی کار آمدن پیچ و رولپلاک سنگ ساختمان دیگر مشکلات در این لاین به حداقل رسید. استفاده از پیچ و رولپلاک سنگ ساختمان سبب می شود که ظاهر ساختمان شما یک دست و ایمن باشد از طرفی انتخاب پیچ و رولپلاک سنگ ساختمان با طناب نیز سبب می شود که به این هدف با حداقل هزینه موجود دست یابید.
نحوه اجرای پیچ و رولپلاک سنگ ساختمان
برای اینکه پیچ و رولپلاک سنگ ساختمان به طور دقیق صورت بگیرد می بایست اجرا و نصب آن طبق قوانین موجود دنبال شود. به طور کلی پیچ و رولپلاک سنگ ساختمان قطعه ای است که نقش یک بند را ایفا می کند و عموماً بهتر است که از پیچ های گالوانیزه به طول ۶ سانتی متر و جنس رولپلاگ فیبر و یا پلاستیک استفاده شود.
روش کار به این صورت است که در هر ۵۰ سانتی متر از نمای ساختمان از پیچ و رولپلاک استفاده می شود و در صورتی که عرض نما کمتر از ۵۰ سانتی متر بود بهتر است که بر روی هر یک از پلاسک ها دو پیچ شده شود.
اگر قسمتی از سنگ نما ساختمان ریزش کرده باشد برای مستحکم کردن آن بخش با پیچ نیاز است که در ابتدا محلی که دچار ریزش شده تمیز شود و تمامی نخاله های به جا مانده جداسازی شود، سپس باید پشت سنگ از ابزاری به سنگ فرز شکاف استفاده شود و چسب های مخصوص سرامیک و همینطور پودر سنگ و سیمان سفید نیز نیاز است تا محل مورد نظر با دقت بازسازی شود.
استفاده از چسب های مخصوص سرامیک و همینطور سیمان های درز گیر سبب می شود که پیچ و رولپلاک سنگ ساختمان مستحکم تر شده و به نوعی از نفوذ آب به پشت سنگ نما جلوگیری شود.
بهتر است که پیچ های استفاده شده برای پیچ و رولپلاک سنگ ساختمان قطر و طول استانداردی داشته باشند.
پیچ و رولپلاک سنگ با پیچ گالوانیزه در انواع مختلف
کلمه کلیدی اصلی: پیچ و رولپلاک سنگ با پیچ گالوانیزه
چرا تأکید اساسی بر روی پیچ و رولپلاک سنگ با پیچ گالوانیزه است؟ آیا این جنس نسبت به جنس های دیگر اولویت خاصی دارد. پیچ و رولپلاک سنگ با پیچ گالوانیزه چند نوع دارد؟ در این مقاله در ابتدا انواع پیچ های گالوانیزه را مورد بررسی قرار می دهیم و سپس مورد مناسب تر را معرفی می کنیم.
دسته بندی پیچ و رولپلاک سنگ با پیچ گالوانیزه
به طور کلی جنس پیچی که برای پیچ و رولپلاک سنگ استفاده می شود بسیار مهم است، پیچ و رولپلاک سنگ با پیچ گالوانیزه از محبوب ترین گزینه های موجود است که خود به دو دسته پیچ گالوانیزه سرد و گرم تقسیم می شود. پیچ های گالوانیزه سرد و گرم دو پروسه جداگانه برای آبکاری را طی می کنند و البته خواص فیزیکی، مقاومت حرارتی و مقاومت رطوبتی آن نیز بر برابر زنگ زدگی متفاوت است.
فرآیند گالوانیزه سرد از نوع خاصی آبکاری استفاده می کند که توسط روی با خلوص بالای ۹۲ درصد می باشد. در فرآیند گالوانیزه سرد اسپری زینک است که سبب رنگ کردن سطح پیچ می شود.
پیچ های گالوانیزه گرم به صورتی هستند که زینک در سطح زیرین آن نفوذ کرده و این موضوع سبب می شود که خراش عمیق سبب زنگ زدن پیچ و اکسیدن شدن آن نشود. این در حالی است که نوع پیچ گالوانیزه سرد در برابر خراش عمیق احتمال زنگ زدگی دارد.
مقایسه انواع پیچ و رولپلاک سنگ با پیچ گالوانیزه
یکی از دلایل مهمی که در خصوص پیچ و رولپلاک سنگ با پیچ گالوانیزه دیده می شود انتخاب نوع گرم و سرد است. پیچ های گالوانیزه سرد یک لایه نازک فلز روی بر روی مهره پوشانده شده است. این نوع از پیچ ها قیمت ارزانتری دارند اما در برابر رطوبت مقطع کوتاه تری دوام می آورند این گزینه در برابر محیط های اسیدی ( باران های اسیدی) و محیط های آمونیاکی نیز مقاومت کافی نداشته و مستعد خوردگی هستند.
پیچ های گالوانیزه گرم به صورتی تولید می شود که پیچ ها داخل حوضچه هایی از فلز روی مذاب قرار می گیرد و سطح آنها شامل لایه های ضخیمی از فلز پوشیده شده اند و مقاومت بسیار زیادی در برابر خوردگی و محیط های اسیدی دارند اما موضوع این است که وجود دمای بالا سبب می شود که سختی پیچ ها تا حد زیادی افت کند و به زبان صحیح تر بستن مهره ها روی پیچ ها بسیار مشکل خواهد بود. حاصل به نظر شما بهترین گزینه برای پیچ و رولپلاک سنگ با پیچ گالوانیزه کدام مدل از سرد و گرم است؟ بخش بعد این موضوع را مشخص می سازد.
بهترین پیچ و رولپلاک سنگ با پیچ گالوانیزه
طبق بررسی های انجام شده مشخص شد که پیچ های گالوانیزه سرد از دسته موارد ضعیف محسوب می شود که برای پیچ و رولپلاک سنگ با پیچ گالوانیزه دوام مناسبی ندارد و به سرعت در برابر رطوبت واکنش نشان می دهد و این مورد سبب عدم کیفیت این مورد شده و باعث شل شدن پیچ ها می شود.
پیچ های گالوانیزه گرم از دسته مواردی محسوب می شود که با وجود دشواری زیاد در نصب اما گزینه های مناسب تر بوده و دوام و کیفیت بالاتری نسبت به گزینه های دیگر دارد. در نظر داشته باشید که پیچ های گالوانیزه گرم را می توان به سادگی با گشاد کردن دهنه مربوطه بر روی سنگ ها سوار کرد.
استفاده از پیچ و رولپلاک سنگ با پیچ گالوانیزه سبب می شود یکبار برای همیشه بتوانید به ایمنی ساختمان خود کمک نمایید.در نظر داشته باشید که به طور کلی استفاده از پیچ و رولپلاک سنگ با پیچ گالوانیزه سبب می شود که میزان زنگ زدگی به حداقل برسد و هیچ مشکلی از این دست وجود ندارد.
نوشته دیگر :   خرید و فروش وچرهای یورویی و دلاری پرفکت مانی در ایکس رمز
برای ورود به سایت روی لینک زیر کلیک نمایید :