غرفه سازی نمایشگاهی ؛ نکات کلیدی ساخت غرفه برتر

غرفه سازی و طراحی غرفه از جمله مهم ترین و اصلی ترین راهکارهای مناسب جهت معرفی خدمات و محصولات شرکتها و سازمان ها می باشد.

طراحی غرفه سازی

رعایت نکات اصلی در طراحی غرفه سازی همچون نور غرفه ،رنگ در غرفه سازی ،متریال غرفه سازی ،نورپردازی و … موجب گیرایی و تاثیر در جذب مخاطبین و تبدیل غرفه شما به غرفه ای منحصر به فرد در نمایشگاه های بین المللی و داخلی و هم چنین افزایش اعتبار برند و حس اعتماد آن بین مخاطبان خواهد شد.

نکات کلیدی برای داشتن برترین نمونه

آنچه که در غرفه سازی و ساخت غرفه حائز اهمیت است توجه به ویژگی های کمی و کیفی در طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی بر اساس ضوابط نمایشگاهی، دکوراسیون داخلی غرفه براساس ویژگی محصولات با طیف رنگی متناسب و … می باشد.

نور در غرفه سازی

نور پردازی نیز از عناصر کلیدی است. نورپردازی غرفه باید به گونه ای انجام شود که برای بازدید کننده فضایی گرم را تداعی کند.

رنگ در غرفه سازی

انتخاب رنگ غرفه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا در انتقال پیام نقش بسزایی را ایفا می کند. استفاده از رنگ های سرد همچون سبز و آبی نمایانگر صداقت و حرفه ای بودن است ولی معمولا رنگ های قرمز مخاطب را بیشتر جذب می کند. در هر صورت انتخاب رنگ باید متناسب با نوع صنعت باشد.

صدا در غرفه سازی

در غرفه ها می توان با پخش موزیک ملایم سبب جذب مخاطبین گردید. همچنین در صورتی که امکان پخش موزیک زنده نیز فراهم باشد، می توان شاهد توجه افراد بی شماری بود.

نوشته دیگر :   نرم افزار CRM چیست؟ و چه کمکی به کسب و کار شما می کند؟

حرکت: حرکت داشتن به معنای قرار دادن ویدئو پروژکتور یا صفحه نمایش های بزرگ در غرفه است که نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. همچنین استفاده از نورهای متحرک نیز بسیار پیشنهاد می شود.

بو و رایحه خوش

بهتر است در طراحی غرفه های بوگیر های برقی استفاده شود تا به صورت خودکار رایحه خوش را در فضای غرفه پخش کنند.

غرفه سازی کامو ، مجری برتر غرفه سازی نمایشگاه

شرکت غرفه سازی کامو دارای گرید B  در غرفه سازی از نمایشگاه بین المللی، دارای کارشناسان ارشد متخصص و با سابقه در زمینه طراحی و برنامه ریزی  با دانش مدیریت بازاریابی و تبلیغات دیجیتال می باشند .

مدیریت اجرایی قدرتمند و مدیریت زمانبندی در پروژه های متراژ بالا و فشرده در غرفه سازی نمایشگاهی از جمله ویژگی های شرکت غرفه سازی کامو است که منجر به ساخت غرفه ای منحصر به فرد و غیر مشابه با ویژگی های استاندارد برای مشتریان عزیز خواهد شد. استفاده از تجهیزات به روز در غرفه سازی، مصالح مرغوب و اجرای دقیق غرفه مشابه طرح ارائه شده توسط طراحان مجرب شرکت غرفه سازی کامو موجب افزایش اعتبار غرفه شما در نمایشگاه خواهد شد.

با کامو متفاوت دیده شوید!