خرید عینک لیزر صنعتی، پزشکی و تحقیقاتی

عینک لیزر جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به چشم در زمان استفاده از دستگاه های لیزر مورد استفاده قرار می گیرند. عینک های محافظ لیزر دارای انواع مختلفی می باشند که از آن جمله می توان به عینک لیزر پزشکی SHR و APL، عینک محافظ چشم بیمار، عینک لیزر CO2 و عینک مخصوص لیزر Nd:YAG اشاره کرد. عینک ایمنی لیزر یکی از ضروری ترین لوازم ایمنی آزمایشگاهی محسوب می شود. از طریق محصولات موجود در فروشگاه آنلاین تجهیزات آزمایشگاهی می توانید نسبت به خرید عینک لیزر و یا مشاهده قیمت عینک لیزر دایود، عینک لیزر پزشکی، عینک لیزر بیمار و عینک لیزر فایبر اقدام نمایید.

عینک-لیزر.jpg

چند نکته:

۱٫ معمولا بر روی شیشه ی عینک های محافط لیزر طول موج لیزری که در آن عینک لیزر اثر محافظتی دارد حک می شود. بنابراین جهت شناسایی عینک مناسب از این اطلاعات استفاده نمایید.

۲٫ توصیه می شود در هنگام کار با تمام لیزرها (به جز لیزرهایی در محدوده توان زیر ۵ میلی وات) از عینک لیزر استفاده کنید. زیرا قطعات مکانیکی مانند پیچ ها و … می توانند نور لیزر را به صورت ناگهانی به سمت چشم شما بازتاب کنند. 

۳٫ در هنگام اتصال فیبر و یا باز کردن آن از لیزرهای کوپل شونده در فیبر حتما باید لیزر خاموش شود.

۴٫ تمامی پرتوها باید در لبه ی میز اپتیکی و توسط صفحات متخلخل، پراکنده کننده و سیاه مهار شوند. همچنین در هنگام روشن بودن لیزر بایستی درب آزمایشگاه بسته شود. 

۵٫ نور لیزر را هم سطح با چشم تنظیم نکنید. همچنین سعی کنید حتی الامکان از نشستن بر روی صندلی در کنار میز اپتیکی پرهیز کنید. این عمل شما خطر همراستاشدن با محور اپتیکی ستاپ را افزایش می دهد. 

نوشته دیگر :   کسب درآمد از اینستاگرام ، رویای دیروز، اتفاق امروز

۶٫ وسایل غیر ضروری و براق مانند جواهرات را در هنگام استفاده از لیزرها کنار بگذارید

۷٫ آگاه باشید که لنزها و دیگر قطعات اپتیکی می توانند بخشی از نور فرودی را از سطح اول و یا سطوح بعدی خود بازتاب کنند.

۸٫ از هر لیزری در کمترین توان لازم استفاده کنید.

۹٫ اگر ممکن است، توان خروجی لیزر را در زمان همراستاسازی کم کنید.

۱۰٫ از برچسب های هشداردهنده در کنار چیدمان ها و یا لیزرهای با احتمال آسیب رسانی به چشم استفاده کنید.

۱۱٫ بجای گیراندازهای پرتو لیزر از کارت های آشکارسازی استفاده نکنید.

لطفا جهت خرید انواع عینک ایمنی لیزر با شماره ۰۹۱۲۰۷۲۷۶۶۴ در تماس باشید.