تم تولد پسرانه : پسر بچه ها عاشق تولد هستند!

همان طور که در مقالات پیشین گفتیم؛ مهمترین رکن یک جشن تولد فوق العاده داشتن یک تم تولد مناسب و مرتبط است. فکر می کنم هیچکس مخالف این جمله نیست که : پسر بچه ها عاشق جشن تولد هستند. برای آنکه یک جشن تولد زیبا و فراموش نشدنی برای پسرتان برگزار کنید پیشنهاد اول ما این است : یک تم تولد پسرانه مناسب انتخاب کنید. پس از انتخاب یک تم مناسب شما بسیاری از جزئیات جشن تولد پسرانه خود را می دانید. من به شما قول می دهم گذاشتن کمی زمان و دانستن علائق فرزندتان در مورد تم مورد علاقه تولدش ارزشش را دارد. پسر بچه ای که در روز تولدش و همراه دوستانش در خانه ای است که تمامی گوشه و کنار آن با عکس هائی از کاراکتر مورد علاقه اش تزئین شده است. تصورش حتی برای من هم هیجان انگیز است!
در این مقاله قصد داریم به شما کمی در انتخاب یک تم تولد پسرانه مناسب کمک کنیم.
 
 
 تم تولد پسرانه : پسر بچه ها عاشق تولد هستند!
 
 
چگونه تم تولد پسرانه خود را انتخاب کنیم؟
این روزها دیگر مثل چندین سال قبل، جشن های تولد به یکسری تزئینات جشن تولد تکراری و خسته کننده محدود نمی شود. شما می توانید تم تولد فرزندتان را از میان ده ها تم تولد پسرانه جذاب انتخاب کنید. تم های تولدی که در انواع شخصیت های محبوب کارتونی و دنیای بازی های کامپیوتری متنوع هستند. شاید تا چند سال قبل شما جهت ایجاد یک تنوع در جشن تولد، تنها گزینه ی ” طراحی کیک تولد ” را پیشرو داشتید؛ و اگر می خواستید سراغ تم خاصی بروید؛ خودتان می بایست دست به کار می شدید و آنها را تقریبا از ابتدا درست می کردید. این موضوع نیازمند هزینه و زمان زیادی بود. اما این روزها شما می توانید به راحتی کاراکتر مورد علاقه فرزندتان را در میان تم های تولد پسرانه گوناگون پیدا کنید. در این تم ها تمامی موارد تزئینی، از ریسه ها گرفته تا بادکنک و جاهای پای بامزه همگی در یک تم هستند. در تم های تولد پسرانه حتی میز بار و فینگر فودها هم پر از المان های تم انتخابی شما خواهد بود. در تمامی لیوان ها، کاردها و چنگال و حتی دستمال های کاغذی اثری از تم انتخابی شما وجود دارد. حتی اگر فرصت انتخاب تم را هم ندارید موسسات معتبری هستند که در زمینه فروش اقلام تولد، برگزاری جشن و انتخاب تم تولد می توانند به شما کمک کنند. شما در زمینه انتخاب تم تولد هم می توانید با توجه به سلائق فرزندتان، از آنها راهنمائی و مشاوره بگیرید. در انتها و به عنوان آخرین پیشنهاد از شما می خواهیم پس از انتخاب تم کمی هم خلاق باشید. خودتان هم می توانید با کمی فکر کردن به تم مورد علاقه فرزندانتان به آن چیزهائی اضافه کنید. مثلا اینکه حتما میهمانان خود را هم در جریان تم تولد پسرانه فرزندتان قرار دهید؛ آنها هم می توانند در انتخاب هدیه و یا پوشیدن لباس هائی مشابه جشن شما را زیباتر کنند. در ادامه نگاهی داریم به چند تم تولد پسرانه محبوب.
 
محبوب ترین تم های تولد پسرانه :

  1. تم تولد پسرانه اسپایدرمن : پسر بچه ها عاشق اسپایدر من هستند. شما می توانید با انتخاب تم تولد اسپایدار من، در بادکنک، ریسه، جای پا، چنگال و کارد و بشقاب؛ و خلاصه همه چیز، اثری از او داشته باشید.
  2. تم تولد پسرانه انگری برد : هیچکس نیست که از محبوبیت این پرندگان شیطان و پر سر و صدا خبر نداشته باشد. قطعا انتخاب تم تولد انگری برد میهمانان شما را هیجان زده خواهد کرد. جائی که بچه ها در همه جا کاراکترهای دوست داشتنی انگری برد را ببینند.
  3. تم تولد پسرانه مینیون : تنها چیزی که راجب این تم می توان گفت این است که : شما با انتخاب این تم نه تنها موجب خوشحالی پسربچه ها و دختر بچه ها می شوید، بلکه بزرگسالان را هم ذوق زده می کنید. همه تم تولد مینیون را دوست خواهند داشت.
نوشته دیگر :   پیستوله

در انتها نگاهی داریم به ۱۰ تم پسرانه تولد جذاب و هیجان انگیز :

  1. تم تولد پسرانه فوتبالی
  2. تم تولد پسرانه پرسپولیس
  3. تم تولد پسرانه استقلال
  4. تم تولد پسرانه انگری برد
  5. تم تولد پسرانه اسپایدر من
  6. تم تولد پسرانه مینیون
  7. تم تولد پسرانه باب اسفنجی
  8. تم تولد پسرانه لاک پشت های نینجا
  9. تم تولد پسرانه لگو
  10. تم تولد پسرانه تام و جری